Allrum


Vad händer med en svenska sommaren?
Alla flyr utrikes , resorna börjar ta slut , de som finns e svindyra.
Inget att göra åt men det är surt o jag vill tanka min kropp med D-vitamin inför höst/vinter.
 
Nog om väder o vind.
 
Vi har grävt baksidan så vi kan plantera våra thujor som kommer början av nästa v förhoppningsvis.
 

Är så glad att vi gjorde våran övervåning det hade blitt för tok trångt utan den.
En tonåring som behöver distans  och vill sova lääänge och ostört , gissa vem som bor dörren till höger  :)
 
 
 

Funderar på om jag ska skaffa en liten soffgrupp där lamino fötöljen står men vet i tusan.
Vill ha ngt där :)
Ett litet runt bord och en divan eller ngt.
Vad tro du?
 
 

Önskar dig en skön lördag.
 kramar/P
 
Mirre Sweetwords

Supersnyggt och gillar bordet

Svar: Tack snälla köpte det på Mio för några år sedan.
mammansprinsessor

Asylmamma

Jag tror en divan och ett runt bord skulle vara jättefint 👍🏻

Carro

Så fint ni har det :)

Eva`s blogg

Super fint ...oh ja vad hände med sommaren??? jag tycker att allt handlar om hur mkt ni sitter där uppe, utnyttjas det mkt? om så hade jag satsat på en soffa mindre modell eller 2 sköna fåtöljer kanske :) spännande att se vad det blir kram å fin söndag

Annika

Vad ljust och fint ni har det hemma. Önskar dig en skön söndag.

Days by Johanna

Så mysigt, gillar soffbordet, läckert. Tror en divan skulle göra sig bra där!

Ja jag är glad att ha mormor kvar, jag hade bara så önskat att min mor också hade fått chansen och bli 90! :)

Netti Starby

Så himla fint och visst skulle det bli jättefint med en divan! :-D Kramis

Norahsmamma

Så fint ni har det!!! Soffbordet är superfint.

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

ÅH så fint ni har det :). Älskar att se andras hem :). Blir så personligt :)

ullie

åhhh DU har det så fint vännen Tack söta du att gillar hos mej är ju lite galen i korgar sådär började förra året fniss
ja de sa ju det regn record i juli suck men idag har vi haft soooool tjooohoo kramar

Nathalia

Fint du har gumman.