Grace Cole


Hej hopp jag har ingen aning om vad detta är för ngt märke?
Hittade dessa idag inne på apoteket.
Tyckte flaskorna såg så lyxiga och snygga ut att jag inte kunde slita mig från dem:)
 
 
Duschcreme och bodylotion , Dessa tänker jag packa ner i resväskan:)
Det fanns fler olika produkter och dofter från denna serie
Dessutom prisvärt.
 

Har du testat denna?
 
Kramar
 
Natalia Richardson

Åh vilka fina flaskor.
Ska du ut och resa?
Kram.

Svar: Visst e dem 💞Japp det är ju sommmar 😎
mammansprinsessor

ullie

hade en liknade innan köpte den ena bara för den hade toffs =)
håller me så fina flaskor
håller verkligen tummarna för sommar väder nu suck
kram kram

Netti Starby

Dessa har jag aldrig sett förut och dom måste jag kika närmare på! :-D Kramis

Asylmamma

Nej, de där har jag aldrig sett förut... men håller med om att flaskorna var snygga👍🏻

Svar: Ja superfina 💞
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Har inte testat, men håller med om att flaskorna var riktigt fina! :)

Jennifer

Ser jätte lyxiga ut :D

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så fina :D. Ser verkligen lyxigt ut :). Kanske värt ett besök till Apoteket :)

Svar: Ja det tycker jag 💞
mammansprinsessor

anneli

Min kille var faktiskt och köpte sådana här saker åt mig härom dagen, han är en riktig sötnos!

Svar: Snäll kille du har 💞
mammansprinsessor

Johanna Utterberg

Riktigt snygga var de, jag har dock aldrig testat dem :)

Jenny

jätte fina förpackningar. älskar sådana där som ser så där lyxiga ut. Kram