Hälsocafet

 
 
Alexandra frågade mig igår om vi kunde luncha på hälsocafet ngn dag !
 
Eftersom vi inget annat hade för oss denna kalla sommardag så åkte vi in till stan idag!
provade det omtalade hälsocafet.
Helt ok 
nyttigt veganskt inget socker och bara jättegott.
 
Småtjejerna tyckte om det men det var inget hit.
 
jag valde en blå spirtulina och vet inte om det var ngt i min som jag inte riktigt tålde för det börja klia på tungan som attan och jag fick klåda på läpparna.visserligen väldigt kallt 
ja inget farligare än så men vet i tusan vad det var ?
 
visst ser det fräscht o gott ut ?
 
 
ullie

åhh men va gott det såg ut mumms
ha en fin onsdag raring kramar

elisabeth

ser väldigt gott ut,nyttigt är gott :) tråkigt dock att du reagerade på nåt i maten :( låter som en allergisk reaktion.Jag har börjat reagera på kiwi och då sticker det i läpparna och känns lite i halsen.så den frukten får jag tyvärr avstå ifrån :( kramar

Svar: ja och ännu mer smarrigt finns på helgerna som blåbärpannkakor o fruktsallad .perfekt till kidsen. kraam
mammansprinsessor

Mirre Sweetwords

Ohh vilket spännande ställe, verkar ju toppengott

Svar: supermysigt:)
mammansprinsessor

Biggeros

Visst ser det väldigt fräscht ut!! Konstigt att din tunga började klia och läppar svullna.....
Troligtvis var det något du reagerade på.
Kram

Svar: ja ngt knepigt var det men tur det gick över. kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad kul att ni testade stället men tråkigt att du fick en reaktion. Annars såg det verkligen gott ut! :-D Kramis

Pauline Hurtig

åh vad gott!

Norahsmamma

Mums vad gott!!!

Fröken M

wooow !! va fräscht och GOTT det såg ut !!

Svar: Superfräscht allt som serveras:)
mammansprinsessor

Eva`s blogg

gott gott så fint hon har det i sitt rum :) o mums så gott det ser ut, kul med ett sådant fik :) ja allt är bra här bara förkyld så in i bomben ...jag tror jag har bild på sandalerna i bloggen sen innan o på mitt instagram men kan ta en ny om du vill se dom :) stor kram