Odd Molly och Pomp de lux

 
Fyndade två superfina blusar från Odd Molly idag :)
 
 
 
 
Två likandana blusar till de små från pomp de lux i finaste grön
 

Hello
 
Hoppas allt är bra med er mina fina vänner.
Tog oss en lite snabbvisit till outleten i Barkarby medans sambon besökte byggvaruhus.
Svårt med att hitta rätt storlek men lite shopping blev det i alla fall.
Alexandra fyndade snygga levis jeans för 400 spänn.
 
Sedan kan man tycka vad man vill om att trängas omkring med folk som inte beter sig som normala människor.
Jag vet inte hur många ggr min dotter fick armbågar på sig och folk som trängs o sliter i kläder man håller i jäklar apor är vad det är!!!!!
Vad är det för folkslag? blir rejält upprörd, det är inte krig.....
 Vi bor i Sverige.
 
För övrigt har vi haft en trevlig kväll vi har spelat kubb ätit god mat sett på film och stora sonen kom förbi.
 
Har en fråga till dig ?
Kan du Ryska språket?
Det är någon som envisas med att skicka kommentarer på ryska som jag inte förstår ngt alls av?
 
kramar till dig
 
 
Mirre Sweetwords

Jättesnygga

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor

Annelie (ninni)

Hej Petra
Denna länk kan nog hjälpa dej med ryska och andra språk.

translate,google.se

Svar: Tusen tack:)
mammansprinsessor

ullie

men åh va fina de va
japp det va 25 men blåsten va så stark så det kandes sådär fast det va ljumma vindar men du vet då man nästan får ont i huvudet.
Nu är vi hemma igen vill redan tillbaka lite tripp dock
kramiz

Svar: Tack;) okej då får vi hoppas värmen håller i sig tills vi kommer till kusten. kramar
mammansprinsessor

Linda

SÅ fina!

Svar: Tack:)
mammansprinsessor

Eva`s blogg

klicka som spam! det är skit jag får oxå ..super fina fynd kul med fynda :) ja jag skall ta bild på sandalerna sen :) kram å fin söndag tjejen

Svar: Ska göra det nästa gång hel mysko. åh kul då får jag se dem snart då:) kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Så himla fina blusar och vad konstigt att du får kommentarer på ryska. Kramis

Svar: haha ja lite så:) kramar
mammansprinsessor

Johanna Utterberg

Så fina fynd, kul och få fynda men det där med trängsel är ingen höjdare! :)

Svar: Tack, nej det vill man undvika :)
mammansprinsessor

Sandra

Så skumt med kommentarerna, men jätte fin shopping <3

Svar: Tack snälla , ja lite skumt e det då personerna bara kommenterar i ett inlägg jag skrev för två år sedan.
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, jag brukar också få en massa kommentarer på ryska, oftast på äldre inlägg. Finns inget mer att göra än att anmäla det som spam så kan förhoppningsvis blogg.ses spamfilter snappa upp det nästa gång :)

Svar: Okej precis samma här det är oftast i gamla inlägg, ska spama dessa gång.
mammansprinsessor

Annie

Vad festligt att nån kommenterar på ryska ;) kan inte det språket tyvärr .. :)

Fina linnen/toppar du hittat på ;)

Ha en fin dag :)

Svar: Tack snälla;)
mammansprinsessor

JUNITJEJ

Så fina plagg!

Svar: Tack snälla.
mammansprinsessor