sommarlov

 
Vad gör vi under sommarlovsdagarna.
vädret är som bekant inte det roligaste men å andra sidan spöregnar det inte 😝
 
Vi har besökt shoppinggallerior och häromdagen var vi till fjärilshuset som ligger ute i Haga 
har du inte varit där så tipsar jag dig att det är värt ett besök.
 
Fjärilar som flyger fritt i alla dess fina färger.
 
 
 
Nova har haft oturen att få lite feber och magont i dagarna tre men idag verkar det vara borta och jag håller mina tummar och tår 💕
 
Önskar dig en fin torsdag !
elin

Härliga bilder!<3

Netti Starby

Jag har inte varit i fjärilshuset sen jag var liten! :-D Kramis

Yohanna af Skovde

ÅH! Var på fjärilshuset en massa när jag var liten och älskade det! Måste dit snart igen!

Svar: Har hänt en del där nu så åk dit vetja!
mammansprinsessor

Carro

Men så mysigt! Härligt med utflykter då vädret inte är det bästa :)

Svar: Tack verkligen:)
mammansprinsessor

Katta

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack söta.
mammansprinsessor

åsenslantliv

Men så mysig dag! Så fina bilder! :)

jannice

Mysigt med sommar lov! Skulle också vilja åka dit :) Kram