sommarstugedrömmen


Jag satt ner o bläddrade runt på lite tjusiga sommarställen på nätet som var till försäljning.
Alltså milda Matilda vad jag vill ha ett eget sommarhus.
Ett litet och enkelt Place att dra iväg till på helger och somrar och kanske även vinter.
Det skulle var så mysigt.
Jag kräver inget supertrendigt utan är mer ute efter läge
Detta på översta bilden ser ju tokmysigt ut.
En bäck som rinner och söta små gångbroar och säkert en massa skog som jag ogillar men det har sin charm det med.
 

Att hämta sitt eget vatten precis som förr i tiden:)
 
Så charmig våningsäng och tänk att måla om allt till vitt.
 
Eller denna sommarstuga med egen badplats vore inte tokigt.
Typ så här :)
 
Max två timmars bilresa och jag skulle lätt kunna skaffa oss en sommarstuga och trivas där som fisken i vattnet
 
Hör ni jag börjar bli gammal:)
 
Eller ska man kanske satsa på båt i stället?
 
Det är tur jag har drömmar....
Amanda Sofi

Sommarstuga är ju så mysigt!

Netti Starby

Jag satt också och drömde om sommarstugor här om dagen och så himla mysiga du har hittat! :-D Kramis

Mirre Sweetwords

Oh det vore ju en dröm