Sovmorgon och loppisfynd


Vet du vad jag blev så glad när jag såg dessa ursöta kaffekoppar på myrornas när vi var in till stan.
10 spänn styck som hittat....
Önskar bara att det fanns fler än dessa tre.
Björn dricker espresso så dessa blir kanoners för honom.
 
Ibland har man tur men det händer  allt för sällan.
Fyndar ni på loppisar?
 
 
Det där med frukost då :)
Vi strosar omkring i pyjamas till lunch om dagarna.
Tjejerna ser på sommarlovsmorgon kl 09 varje morgon och jag ställer min iphone så dem inte missar det.
Viktigt viktigt.....
 
Själv ligger jag kvar och drar mig ett tag så våra frukost rutiner blir kring lunch tid.)
 
 

Men det funkar utmärkt det också!
 

Önskar dig en fin torsdag
Carro

Härliga fynd :)

Sussi

Vilka fina koppar! :) Älskar loppisar
Skönt med sovmorgon..

Linda

Kul med loppis och helt ljuvliga koppar!!
Svar: Tusen tack, vad himla rar du är! Nu gäller det!

Netti Starby

Åh vad fina och vilket fynd! <3 Kramis

Mirre Sweetwords

Oh så fina muggar

Emilia

Roligt med fynd, brukar inte vara på loppisar tyvärr.. Skönt med sovmorgon också

ullie

åhh fina bilder va mycket gott älskar kopparna ja me kul me fynd

ja du vännen han försöker slippa samma som sin son. tim får man aldrig nästan me va ju me en gång här senast i juni eller nåt vid studsmattan typ från sidan eller baksidan sån är mannen så glad när han sa ja så ja knipsade direkt innan han ångrat sej ha ha puss bild blev bra med va väl internationella puss dagen hörde ja =)

fin morgon dag vännen kramar

Annika

Vilka söta koppar. Skönt med sovmorgon.

Jenny

roligt att göra fynd, jag älskar blå vitt porslin.

Ja usch tufft för alla oss som fått uppleva dåliga förhållanden, bra av oss att tagit oss ifrån dom iaf, tack o lov.

Hoppas du får en fin fredag. Kram

Eva`s blogg

Jätte fina fynd, nej jag köper sällan/aldrig på loppis mysig frukost :) ha en fin fredag kramis

Jennifer

Fina och vilket fynd :D

Days by Johanna

så fina koppar, är sämst på fynda på loppis.

Biggeros

Så skönt att bara slappa runt i nattlinnet. Varför ska man skynda fram:) kram