Varna

Igår passade vi på att spela minigolf i 30 graders värme efter denna bild togs fick jag värmeslag 
 
Glad Nova 
 
Stackars våran Alex Hon åkte på kräksjukan och feber igår men tog sig ner till beachen en kort stund.
vi åker hem i natt så vi håller tummarna att det stoppar här.
 
Tjejerna beställer glass flera ggr om dagen perfekt med all inklusive 
Denna trappa har jag ett minne av att jag promenerat på tidigare med syster och min mormor o morfar som liten ska bli spännande o se på bilderna hemma om det är så !
vi var på golden sands typ 1980 eller nåt 😝
Jag och kärleken ❤️
 
elisabeth

tjolahopp.....så ni har dragit iväg till varmare breddgrader,det gjorde ni alldeles rätt i :D hade man haft råd så hade jag gladerligen gjort detsamma!!!
Det ser härligt ut fast blåsigt nere vid havet..har aldrig varit i Bulgarien själv men brorsan åkte dit år efter år ett tag...hur länge stannar ni??
Ha det så gott och sola och ta en drink eller två för mig med haha :P kramizar

Svar: haha vi är hemma igen:) Älskar svarta havet, kram
mammansprinsessor

Mirre Sweetwords

Så avis på er en annan jobbar igen =(, så många härliga bilder

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor