5 onödiga fakta

 
Jag har blivit utmanad av Evelina att skriva ett blogginlägg med 5 onödiga fakta om mig själv.
 
Ja men då kör vi :)
 
1. Jag är vänsterhänt. Det sägs att det inte är ärftligt men min pappa var vänsterhänt och två av mina barn är det.
2. Jag är beroende av instagram.Går säkert in femhundra ggr per dag :)
3. Jag har en enorm ormskräck.Jag borde egentligen söka hjälp.
4. Jag har alltid drömt om livet jag lever nu, att få många barn och bo i hus.
5. Jag har väldigt svårt att passa tider, jag kan klockan men ....
 
Jag skulle gärna vilja höra om dina 5 onödiga fakta så lämna gärna en kommentar så jag kan läsa.
Specifikt skickar jag denna utmaning vidare till
 
Netti Starby

Vad härligt att din dröm gick i uppfyllelse och kul utmaning! <3 Kramis

Eva`s blogg

Hänger på :) kul att läsa kram kram

Mirre - Sweetwords

Som du är med instagram är jag med bloggen istället =D

Linda

Woooho nu har jag gjort ett inlägg :) KRAM

Evelina Wilson

Vad kul att läsa!😀 Har funderat på det där med vänster- och högerhänt jag också, tycker det åtminstone delvis verkar gå i arv ändå och i ert fall verkar det ju definitivt göra det 😄

Heléna

Roligt att läsa! Hos oss är det bara min dotter som är vänsterhänt - alla vi andra är högerhänta ;D Jag går också in på Instagram på tok för ofta och även kollar bloggen... Lite överdrivet socialt behov kanske... hahahaha.... Mina 5 onödiga fakta... hm... Jag har mina kryddor i bokstavsordning i kryddhyllan (undrar vilken diagnos det innebär...), Jag kan inte klara en enda arbetsdag utan att jag upptäcker något jag måste stanna och fotografera som senare hamnar antingen på Instagram eller i bloggen, Jag älskar att strosa runt och fotografera saker i naturen - blommor, träd, insekter... , Jag är lillasyster till grundaren och ägaren av Flashback... och slutligen så har jag varit judotränare :D Nu vet du några onödiga fakta om mig också :D Kramar fina Petra och god natt <3

Svar: Nämen gud kryddorna i bokstavordning ;) visserligen bra då hittar du dem snabbt;)känner igen mig i fotandet min familj blir tokig på mig.kul att veta lite mer om dig tack för att du tog dig tiden, kramar
mammansprinsessor

Jenny

åh va heter du på insta ? också beroende av det haha

Svar: osäker men tror du följer mig redan:) petraolzzon
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så kul att få läsa, underbart att höra att du lever det liv du alltid drömt om :)

Liene Svärd

Älskar punkt 4, att du alltid velat leva det liv du lever nu, de är ju bra att trivs :)