Bröllopsklockorna som aldrig ringer


Får man ingen ring av sin käresta så köper jag min egen :)
 
 
 
Edblad i roséguld :)

Nästa månad har vi varit ett par i 13 år.
Det där med att HAN skulle fria eller för den saken skulle vilja gifta sig med mig är väl bara att lägga ner.
Vissa saker måste man helt enkelt acceptera
Men jag kan inte sluta sura över saken.
Jag funderar så det knakar ända ut i öronen.
 
 
Han kanske vill dumpa mig i Saudiarabien eller nåt :)
 
 
 

Tjusig ring har jag i alla fall:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
elisabeth

jadu att förstå sig på karlar är då inte lätt....trist om han inte vill uppfylla din önskan,men ff att han inte vill prata med dig om saken.
du får väl gifta dig med dig själv ;) fin ring är det iaf och det är du värd :)

inser också att jag aldrig kommer bli gift...var på god väg för ett par år sedan men tack o lov sprack det (tur man inser vissa saker i tid) och han jag har nu har dessvärre för dåliga erfarenheter...så du är inte ensam i detta!!
bamsekram vännen <3

ullie

Fira själv bäsa resultatet ! =)
jäte fin ring.
min friade på piaza navona torget i italien såå romantiskt o ner på knä o bedyrad kärlek åh så bra det va =)

Jenny

min man är inte alls romantisk lagd tyvärr så det var jag som föreslog förlovning och jag som fixade allt till vigsel. gifte oss borgligt i gbg förra året :) Jag hade fixat allt för vi skulle gift oss i New York men pga jag blev gravid så kunde vi aldrig åka

Jenny

så fin ring förresten

Mirre Sweetwords

BQ var mer romantiskt förr, men ja är emellanåt, men han friar då heller ej

Annika

Fin ring. Önskar dig en trevlig midsommar.

Amanda

Så sjukt fin ring<3