Den är till dig mamma

 
Igår när jag hämtade tjejerna från skolan 
har Engla en present till mig ❤️
Alltså jag blir så rörd av denna omtänksamma tjej.
 
På träslöjden har hon gjort en ljusstake till mig ❤️
Så fin  
 
Idag har vi mest skrotat hemma 
lämnat skräp på tippen och Björn bygger ute på altanen jag skulle klippa gräsmattan och lyckades köra över sladden 🙈Gick så där !
En robotklippare står på min önskelista !
 
Hög tid för mig att lägga huvudet på kudden
vaknade på ett sjuhelsikes humör i morse
sovit dåligt
sovit i fel säng
Inväntat tonåringar
blivit väckt av de små
mitt liv som mamma
❤️ 
Heléna

Så fin present <3 Visst blir man varm i hjärtat när barnen kommer med presenter som de själva har gjort! Hoppas du kan sova gott nu fina Petra och vakna upp till en bättre dag imorgon :D Kramar <3

ullie

Kan söta Engla va syskon med min ebba? de e så lika tror ja. Min ebba kom oxå hem hade gjort en bricka som hon vet ja har på borden att ha blommor o ljus på den va inte målad vit för hon fick inte ha färg i skolan men vi kan måla hemma mamma så passar den dej =) naw man blir så rörd

va fin hjärtanet va. jätte gullig present . ja livet som mamma är nog o sova dåligt fast min är nog pga värk o dålig säng tyvärr . kramiz finaste du vi hörs <3

Mirre - Sweetwords

Oh så sött

, mamma till 3

Men ååh så fin! Och så fin ljusstake hon gjort! :D <3

Moa

Så himla fin ljus stake 😍 Kan tänka mig hur mammahjärtat smälter varje gång. Önskar er en fin start på veckan ♥️😍

Polly Svensson

Så söt, som mamma blir man såklart jätte glad. Hahaha körde över sladden, vad rolig. Kram