Fredag

 
God morgon
Sitter och dricker min andra kopp kaffe och bara njuter av fredagen.
Alla mina tre tjejer är hemma två är lediga och en är sjuk.
De ringde från skolan igår och sa att Engla hade fått ont i halsen.
Hon kom hem med 39 graders feber :(
Hade lovat en kompis till Nova att följa oss hem efter skolan och de löftet höll jag även om Engla var sjuk, jag informerade såklart mamman innan och det var hon som tog beslutet att det gick bra ändå.
Själv skulle jag nog aldrig låta mina barn gå hem till ngn som är sjuk i familjen men sån e jag.
 
Jag har själv känt mig frusen och trött en veckas tid med lite halsont till o från.
Det är så förbaskat kallt här hemma?
I natt klev jag upp och både starta och höjde elementet . Hallå det är juni månad liksom.
Somnade som en stock med duntäcke överkast och ett varmt element och vaknade upp med Engla  bredvid mig i sängen:)
Hade inte hört att hon kom.
 
Idag har hon peppar peppar ingen feber märkligt att den bara försvann.
Däremot fick jag ont i halsen igen och känner i bihålorna men inget som bryter ut.
 
Funderar om Björn har gjort ngt med ventilationen för sängarna var iskalla i går och jag tycker det blåser ut kall luft i huset ,värsta aircondision.
 
Händer inte så mkt här hemma denna fredag.
Jag väntar på sol och värme:)
Börjar fundera om det kommer någon sommarvärme denna sommar eller om vi fått vårat redan?
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vad tråkigt att hon har blivit sjuk och hoppas att hon kryar på sig! <3 Kramis

Heléna

Ni får kurera er <3 Jag har dragit med min hals och hosta i snart 2 veckor nu - långdraget elände :( Verkar inte vilja bli bättre heller. Bara att vänta på att viruseländet försvinner. Hoppas du får en riktigt fin och mysig fredag utan att behöva frysa! Kramar <3

ullie

åh så fint du har vännen o gillar gått som mej =) ' åh stackars lilla gumman inte skoj med allt roligt som är runt om nu hoppas hon piggar på sej
mamman kanske hoppade de ska bli sjuka en del är ju såna
stor kram fina du