Klämdag

Dagens smarriga glutenfria kladdkaka.
Vaknade med lite halsont o täppt näsa vet inte om det är ngn förkylning el pollen.
Trött är jag också ;)
 
Vädret i morse var inte så tilltalande jag drog på mig en stickad polotröja och seglarjackan när jag skulle ut:)
men sedan under eftermiddagen klarnade vädret upp och även jag sken upp till sol:)
 
Englas kompis Freja kom hit lagom till lunch. Vi var tidigare grannar och tjejerna håller god kontakt fortfarande vilket är superkul.
Jag bakade en glutenfri  kladdkaka  och tjejerna gick iväg och köpte bär och dekorerade sedan kladdkakan så fiiint.
 
Vi passade på att inviga våra nya utemöbler och sedan badade tjejerna.
 
 
 
 
Engla hängde med kompisen hem för de skulle iväg till hennes lantställe , så mysigt och hoppas vädret håller i sig nu.
Har redan fått en massa fina skärgårdsbilder från Engla:)
 
Önskar dig en fin kväll
 
 
 
Mirre

Men hur god ser inte den ut, samt snuggt dekorerad, =D. Ser helt underbart ut

Netti Starby

Åh vad mysigt ni har det och jättefina bilder! <3 Kramis

Heléna

Så tråkigt att du inte har mått bra bra :( Hoppas du mår bättre nu! Min luftrörskatarr började med heshet och sedan ont i halsen för en vecka sedan och nu är det nere i luftrören som sagt var :( Ska se om jag orkar jobba imorgon för jag har ingen feber iallafall, men hostar som en tok av ansträngning när jag pratar :( Så fin kladdkakan blev :D Hoppas du har en riktigt härlig kväll finaste du <3 Kramar <3

moa

jag hoppas du mår bättre snart <3 alltid lika härliga bilder i din underbara blogg. <3

Eva`s blogg

Åh va gott det låter o fin är den oxå :) recept? kram fina du

Svar: Recept finns under kategorin recept ☺️Kramar
mammansprinsessor

Josäfin Andersson

åh vad sugen jag blev på bär-tårta haha :D