Måndag

Min lilla pruttkorv idag ❤️
 
Vaknade med regn och rusk 
Enligt min väder app skulle det regna hela dagen men tänk så glad jag blev när den inte stämde ☀️
 
Gjorde lite ärenden i Täby C 
letade efter vita jeans men alla är så genomskinliga och det vill jag inte ha.
Huvudsaken att jag kom hem med det jag skulle.
Onsdag är det skolavslutning kan inte fatta att barnen slutar skolan och vi har ett långt härligt sommarlov framför oss.
Alexandra slutade idag men ingen traditionel skolavslutning där inte !
 
Min minsta som ska börja första klass till hösten 💕
 
Nu kallar skönhetsömnen 
Godnatt 
Natalia Richardson

Oj vad tiden går. Tidan börja i ettan.
Hoppas ni får ett fint sommarlov,kram.

Annika

Söt tjej. Tack för kommentaren. Det var härligt i Storforsen, kan varmt rekommendera platsen. Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Jenny

Härligt när vädret blir bättre än vad de visats. Så trött på detta regn nu vill ha sommar och sol. Hoppas ni får en fin tisdag. Kram

Biggeros

Men, vad tiden går fort. Så härligt för töserna att de har sommarlov. Önskar er alla en fin somnar// kram

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så härligt att de har sommarlov! :)

Boel

Härligt med sommarlov :)

Sanna

Hej, du använder Emma S anti ageless serum stämmer det? Hur upplever du den? Går den in i huden? Tacksam att få ditt omdöme :-)
Önskar er en fin sommar!

Svar: Hej Sanna!Ja det stämmer att jag använder Emma S anti serum och även night creme jag tycker den känns tunn o skön o går in i huden snabbt,jag har dock inte testat så många serum innan så jag har inget att jämföra med:)men jag är nöjd.
Önskar dig en fin sommar!
mammansprinsessor

Jessica Högberg

fy så härligt med sommarlov!

Sandra

Har samma problem som dig har letat ihjäl mig efter vita jeans som inte är genomskinliga, säg till om du hittar några så gör jag detsamma, <3 kram

Svar: Ja tack Sandra då håller vi koll tillsammans 👍💕
mammansprinsessor

Maxarna

Har också en tjej som börjar förskoleklass till hösten. Det är stort!!! Kan man fatta det ens?

Veiken

Hej! Jag har ramlat in till dig från Helena blogg. Jätteroligt med tips på nya bloggar! Vi har haft fint väder i Göteborg idag. Hoppas att ni lite längre upp har haft detsamma!

Svar: nja morgonen bjöd på spöregn men ikväll blev det sol igen.) kul att du hittade hit kram
mammansprinsessor

Heléna

Så fina bilder på henne <3 Ja, vart har den här terminen tagit vägen - här är det skolavslutning på torsdag och Mattias vill knappast att jag visar mig där när han slutar 8:an så det blir jobb för mig när han har avslutning så tar vi den traditionella sommarlovstårtan när jag slutar jobbet. Vi får hoppas på fint väder till skolavslutningarna! Kramar <3