Midsommarafton

Far och dotter 💕
 
Midsommar och jag har haft Ă€ran att fĂ„ tillbringa den med min familj 💕
 
 
Vi Äkte till rönninge by som har ett mysigt midsommarfirande med dans försÀljning museum ponnyridning och lite djur att spana pÄ!
 
Mina alla fyra 💕
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjejerna fick rida ponnys innan vi Ă„kte hem 💕
 
 
 
 
 
 
 
NÀsta Är Àr jag allt lite sugen pÄ att fira ute i skÀrgÄrden eller pÄ vÀstkusten (orust) ja man vet aldrig !
 
Finaste 💕
 
 
 
 
 
Midsommar 2017 
 
 
Eva`s blogg

Men va fina bilder, jag saknar mamman i huset ;) ser ut som ni hade det mysigt kram Ă„ fin dag

Svar: Tack men gulle dÀj dÄ:) ja man hÀnger ju alltid bakom kameran:) kram
mammansprinsessor

Hanna

Vilka underbara bilder! SÄ hÀrligt det ser ut som ni hade det! En midsommar helt i barnens smak kan jag tÀnka mig med hÀstar och allt! Kram

Amanda

SĂ„ mysiga bilder<3

Mirre Sweetwords

SÄ fina bilder pÄ dina fina =D

moa

sÄ himla hÀrlig midsommar ni har haft Àlskar verkligen bilderna sÄ somriga <3. jag hoppas du fÄr en fin start pÄ veckan finaste Petra <3

Netti Starby

SÄ hÀrliga bilder frÄn eran midsommar och sÄ mysigt ni hade det! Kramis

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh sĂ„ hĂ€rligt inlĂ€gg! :D

Annika

JÀttefina bilder. Ni verkar ha haft en skön midsommar.

ullie

Ähh vilka fina hjÀrtan du har
sÄ hÀrligt ert firande sÄg ut hÀr blev inget sÄnt dÄ maken jobbade o kom hem sent o sen till svÀrmor o jaga bortsprungen katt i ösregn ingen hitt ha ha kram

Svar: NÀmen blev det kattjakt pÄ midsommar:)kramar
mammansprinsessor

Jenny

HÀrliga bilder och sÄ fin familj du har

Biggeros

SĂ„ fin familj du harđŸ€—Saknade dock dig pĂ„ bild. SĂ„ hĂ€rligt att se dessa bilder pĂ„ ett riktigt midsommar firande// kramiz

Svar: Tack snÀlla ja denna gÄngen fastnade jag inte:)kramar
mammansprinsessor

elisabeth

Rönninge by...sÄÄ mÄnga Är jag försökte komma dit ffa pÄ midsommar....men nÀr man bodde med en trÄngsynt karl som absolut INTE ville dit sÄ blev det aldrig av!!
hÀrliga bilder och ni verkade haft en toppen midsommar :) :) har ocksÄ en önskan att nÄn gÄng fira midsommar i skÀrgÄrden...men det kommer nog stanna vid just en önskan/dröm ha det gott kram <3