Nyklippta tjejer

Systrarna bus i likadana jumpsuits
 
Tjejerna behövde klippa sig så vi gick ner till min frisör här i kyrkbyn och chansade att hon skulle ha tid att klippa dem.
15 cm kortare fick det bli 💕
 
 
Hungriga var vi så det blev en sen lunch på pizzerian.
 
Bästa pizzan e Hawaii enligt dessa två💕
 
Nova fick fina flätor jag måste lära mig att göra lika fina får väl se på youtube 😀
 
 
Plockade fina blommor med oss hem 
 
 
 
Vi han precis hem innan regnskuren kom 
 
Nu är det slime tillverkning och tjejerna har grannkompisarna här💕
 
Själv tänkte jag tillaga lasagne till middag men det får väntas med att göra då vi åt en sen lunch 
 
Funderar på ett glas rose' innan jag sätter fart med matlagning 
Björn borde snart vara på väg hem från jobb.
 
Happy tuesday !
elisabeth

fina tjejer :)
var det piccolo eller vad den nu heter vid hejohå som ni åt,eller vilken pizzeria var det?känner ej igen inredningen :)
klart Hawaii är bäst den gillar jag med :)
härlig tisdag på dig,men för mig är det helg hela tiden nu när det är lov haha vaddå dagvild :P kram

Svar: Tack:) Nej det är hantverkaren:) ja här är det lov varje dag också, kramar
mammansprinsessor

Amanda

Så fint det blev :)

Mirre Sweetwords

Ohh så fina och sådana flätor vill jag också kunna göra på tösen

Svar: Tack jag vill också lära mig för det är så fint:)
mammansprinsessor

Gabriella

Vilken mysig dag!!

Jennifer Queen

Jätte fina :)

Svar: Ja men blåsigt :O

ullie

guud så fina de e dina små sessor! det är så skönt o klippa sej måste oxå göra det snart .

jumpsuits va verkligen coola o fina kramizar

Heléna

De är verkligen superfina dina små tjejer :D De blev riktigt fina i håret också :D Gott både med pizza och lasagne - lite Italientema idag tror jag minsann ;) Blev det någon rosé? Jag tog ett glas Black Tower Pink Bubbly på balkongen :D Hoppas du får en riktigt fin dag imorgon <3 Kramar <3

Svar: Hehe det tänkte jag inte på men det är sant en riktig italiensk dag för oss fattades bara en snygg italienare som kom sjungandes:)japp rose blev det medan jag satt poolvakt tíll tjejerna o deras kompisar kramar
mammansprinsessor

Linda

Vilka fina tjejer du har :)

Svar: Tack snälla.
mammansprinsessor

Jenny

så fina tjejer. så roligt att ha döttrar som man får greja och göra fina frisyrer / flätor på. Min dotter har ju inte så mkt hår än och försöker jag göra ngt så åker det av lika snabbt :)

Då är vi typ 2 då, jag kollade ett halv avsnitt av skam, men fattar fortfarande inte hypen med den serien. Kram

Norahsmamma

Vilka härliga bilder.

Biggeros

Du har riktigt fina prinsessor och dessutom är de lika=)Tur att de fick en klipptid och fick bli fina i håret🤗🤗

Netti Starby

Så himla söta tjejer! <3 Kramis