saturday

 
Klev upp vid åtta i morse .
vi hade hyrt släp från cirkel k och behövde åka till tippen med alla buskar.
 
Hunnit med en del.
Besökte plantagen och köpte lite nya växter 
 
Vädret var på top och alla mina underbara barn stora som små badade i poolen denna varma lördag 
 
Min son kom hit på sin mc 🙈
Vi grillade och hade det mysigt 
 
Nu är de två stora på vift och de två små sover och jag ska göra detsamma !
Tittar in till dig i morgon och säger hej har inte hunnit denna dag 💕
Kram och godnatt 
Mirre Sweetwords

Snygg motorcykel

Biggeros

Tänk vad barnen växer så det knakar..
Skönt att ni har blåsväder och sol 🤗🤗Trevlig söndag!

Heléna

Så härligt! Mysigt när man får träffa alla barnen på samma gång! Hoppas du har en riktigt fin söndag :D Kramar <3

Days by Johanna

Låter som en härlig lördag! =)

Netti Starby

Så mysigt att du fick träffa alla och så himla härliga bilder! :-D Kramis

Eva`s blogg

Ja va härligt när man ses :) förstår att du haft det fint i helgen ..kram

Netti Starby

Jag heter Anette Starby på facebook och vi kan ha kontakt där! :-D

Svar: Åh dessvärre har jag ingen FB får hålla koll på insta 👍🏽
mammansprinsessor

elisabeth

så din son e hojåkare ;) bor själv med en.... :D men han borde ha helställ på sig när han åker,har minsann fått höra en o annan historia om hur lätt det är att faktiskt skada sig ff när man inte har ställ som skyddar en!!!
ha det gött,kram

ullie

men åh ja jag sa ju vilken fining på motorcykel på insta =) man är alltid lite ororlig när de e på vägarna väl ?
bävar för att min börjar bli större o ingen koll lngre he he
va mysigt ni har det
ja väärken är skit men de har ju borrat o grejat så inte så konstigt kanske
fin måndag raring kramar