sommardag

 
Idag kom det värme och sol en riktigt härlig sommardag med andra ord.
 
Hade egentligen andra planer än att vara hemma  men eftersom solen värmde ville vi hänga i poolen.
Bäst att passa på man vet aldrig hur morgondagens väder ser ut!
 
 
Detta hettar lite på min rygg jag har inte bränt mig men färg har jag allt fått .
jag satt med ryggen mot solen medan jag läste min bok 😎
 
Lufsar omkring naturell här hemma.
Osminkad och utan BH haha hur ledigt och härligt som det bara kan bli 
Måste tipsa dig om den sköna sommarklänningen från gina Tricot 
 
 
En superglad tjej som åkte till XL sport med sin pappa ikväll för att köpa ny större cykel.
I morgon blir det långpromenad för min del nedan tjejerna gör mig sällskap på sina cyklar 
 
Hoppas din dag varit fin 💕
 
Kramar 
Netti Starby

Åh vad mysigt ni har haft det! Jag brukar aldrig våga lämna svar annars men nu gör jag ett undantag. Det vore jätteroligt att ses någon gång och jag tror att vora döttrar skulle också gilla varandra! :-D Kramis

Mirre Sweetwords

Du är fräsch och brun och så söt sommarklänning