sötsug och godnatt

 
Så trött att jag somnade när jag nattade Nova i kväll :)
 
Kändes som måndag i morse när väckarklockan ringde.
Blir lite dagvill dessa klämdagar och ledigheter.
Nästa vecka har tjejerna skolavslutning och jag måste ut och leta kläder,känns inte som det är ngn direkt sommarvärme på gång heller.
Blygsamma temperaturer är vad det är!
 
Jag vet att man inte ska gnälla om vädret för jag kan ändå inte påverka ngt men det är ändå lite trist.
Man blir ju mkt gladare o piggare av sol o värme i alla fall jag;)
 
Jag känner mig trött o sur och suktad
Jag har en stor kanelbulle liggandes i skåpet och ingen äter upp den!
Det är nästan att jag hör den ropa efter mig - Ät mig Ät mig.....
Nej jag ska inte äta upp dig din fula äckliga bulle:)
Jag trillade dit i går så det svängde om det.
Det där sötsuget är skrämmande.
Ny dag i morgon och då ska jag köpa hem hela jäkla jordgubbståndet för att dämpa mitt sötsug.
 
Sov gott mina kära vänner!
 
elisabeth

ja jordgubbar är så himla gott speciellt dem färska :) och yes dem dämpar sötsuget tycker jag :) men kan samtidigt förstå om du kämpar med ditt sötsug...
skolavslutning ja..vi har det också nästa vecka. Men att köpa fina somriga kläder känns ju så där nu när det blåser o regnar...jaja det blir väl som det blir.kram på dig

Netti Starby

Haha jag hör ofta "ät mig" "ät mig" men jag är inte stark nog att kunna stå emot då! :-D Kramis

Hanna

Förstår vad du menar med sötsuget! Det är inte lätt att stå emot alla gånger x)

Eva`s blogg

Usch va hemskt att du känner så, ta lite salt i munnen o se om det hjälper eller en ostskiva eller 2 :) hoppas du får en fin natt sömn kramis

Svar: Det ska jag testa framför allt med saltet:) kramar
mammansprinsessor

Heléna

Ja visst blir man på bättre humör av solsken än regn! Vi har haft regn nästan hela dagen, men det klarnade upp under kvällen och blev solsken igen :D Jobbigt med sötsug :( Jag har bunkrat med körsbärstomater här som jag äter när suget blir för stort (fast idag blev det den nya smaskiga Daim Apelsin också - sååååå god *suck*). Hoppas du får en fin dag imorgon med massor av solsken! Här hotar de med regn hela veckan *suck*... Hoppas de har fel!!! Kramar fina du <3

ullie

ja är detsamma vännen o det känns som varjedag man skriver om dett jäkla väder suck men man blir trött o sur så är det. maj va bra juni är skit

fin torsdag vännen kramar

Jenny

Ja jag önskar så det fina varma vädret kunde komma en aningens trött på detta regn nu. Vi ska ex ha cykel utflykt med jobbet idag men känns så där med regn och ska även spela fotbollsgolf, det blir i gummistövlar :)

Hoppas du får en fin torsdag. Kram

Liene Svärd

Jobbigt med sötsug. Jag brukar gå träna, sen är det över.

Svar: Ja men det stämmer faktiskt är man igång med träning så vill man inte äta onyttigt:)
mammansprinsessor

Mirre

Jag har kommit förbi det där sötsugen, men har haft som du skriver och det är tookjobbigt, man blir nästan på dåligt humör och man blir sur på sig själv för man ej stog emot

Så fint hon har det i rummet och lätt att somna själv