Vegansk Shower Gel


Nämen hejsan :)
Blev några dagars bloggpause. Inte alltid man hinner med allt.
Har jag inga dagsfärska bilder blir det så tråkigt att blogga :)
 
Idag mina vänner fyller min käresta sambo år så jag ska faktiskt snart bege mig ner till bageriet för att hämta ut tårtan jag beställde igår.
Jag hoppas Björn blir glad:)
 

Våra pioner i trädgården har slagit ut.
De är enorma och grymt fina, älskar dessa och de doftar underbart.
 
 
Köpte Therese Lindgrens duschcreme den har så snygg rosa förpackning och innehållet har en doft av jordgubb och vanilj och är fri från animaliska ingredienser.
 

 
Då var det dags att  få ordning på barnen och sedan ner och hämta tårtan och handla födelsedagsmiddag.
Vore nice om jag hann ner innan regnet kommer i kapp mig.
Underbara svenska sommar ......När ska den börja?
 
Cissi

Älskar pioner, så underbar doft!

Cissi

Älskar pioner, så underbar doft!

Netti Starby

Den där duschkrämen vill jag också testa och grattis till din sambo! <3 Kramis

Mirre Sweetwords

Så spännande dushkräm och grattis till maken och klart han blir glad av tårtan

Mirre Sweetwords

Så spännande dushkräm och grattis till maken och klart han blir glad av tårtan