Citrusträd


 
När livet ger dig citroner
Gör saft av dem!
 
 
En hel vecka sedan jag var in här och skrev ngt
Livet kom emellan
Jag tog mig en frivillig bloggpause.
 
Alltså jag blir kär i detta citrusträd :) så fint och jag älskar den fina krukan:)
Besökte plantagen igår och shoppade loss lite vårblommor och pallkragar som vi ska odla örter i.
 
 
Hur coolt är det inte med egna citroner :)
Får hoppas att vädret fortsätter i samma anda nu är det vår på riktigt!
 
Jag ville bara titta in här och säga att allt är ok
Önskar dig en strålande Måndag.
 
Glöm inte bort att fokusera på det som är bra.
 
 
 
Netti Starby

Vad kul med ett citronträd och en sådan vill jag också ha! <3 Kramis

Carro

Tack! Jag vill också ha ett citrusträd hemma :)

Mirre - Sweetwords

Oh vilken fiiint

Johanna Utterberg

Vill verkligen ha ett citronträd själv! :)

Therese Bjärstig

Guuud så fint! Blir sugen på att skaffa mig ett eget till uterummet...

Bella

Vill så gärna ha ett sånt träd, dom är så dekorativa!

PIllan

Hade ett citronträd ute en sommar och dom är ju så fina! Tyvärr hade jag ingenstans att övervintra trädet (plus 10 och ljust....) så det fick åka den hösten:/

Kram P

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, har velat ha ett citronträd i säkert fem år och nu när jag flyttat hemifrån ska jag äntligen införskaffa ett! :D

Natalia Richardson

Så fint,kram

ullie

men oj va häftig den är alltså jätte fina ska köpa mej ett oliv träd i år har ja bestämt

Eva`s blogg

God morgon ..håller med jag älskar dom träden blicken av det får mina tankar tillbaka till Grekland :) sen är dom ju så vackra :) o du ibland får man ta en pause livet kommer mellan o man får se till det som är viktigast för en :) stor kram å fin tisdag <3

Biggeros

Härligt att allt är på topp!! Vi försökte oss på ett citronträd i vår trädgård. Det gick dvs inte så bra=(
Hoppas att det går bättre för dig. Så fräsch växt!!Kram

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fint med egna citroner! :D

Hanna

Jag ÄLSKAR citroner! Brukar "filéa" dem och äta som godis! Härligt att ha ett eget träd :) det kanske vore något? ;)