Fredag och blommor


Vad har jag gjort som förtjänar detta?
Igår fick jag två stora buketter med blommor.
Har alltid önskat mig ett olivträd/blomma
 
 
Man blir ju bara så Happy av blomster:)
Mirre - Sweetwords

Men ohh så fiiint

Natalia Richardson

Fina blommor.
Trevlig helg,kram

ullie

men åh va fint vill oxå ha olivträd.
fyller du år ? nu har ja missat nåt?
ja man blir rysligt glad utav at få lite blomster

Svar: Nej då jag fyllde i december 🤗Björn kom hem med lite blomster bara 💞🌸kram
mammansprinsessor

Veronica Möller

Så fint! :) Kram! ♡

Netti Starby

Vilka vackra blommor och ha en fin dag! <3 Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

åh så vackert :) Du förtjänar det garanterat!

JUNITJEJ

Så fina blommor!

Biggeros

Vilken lycka att få blommor!! Olivträd är väldigt fint. Jag ville ha ett i trädgården.... men jag har nog av palmer nu. Kramiz

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart, levande blommor piggar ju verkligen upp :)

moa

sååå fina blommor och olivträd. :) såklart du förtjänar dej finaste Petra. <3 kram på dig!

Maria

Så mysigt och fina blommor

freja

Så fina ! :)

Heléna

Så härligt :D Jag fick ett olivträd på mors dag förra året av min dotter :D Alltid roligt att bli överraskad med vackra blommor :D Kramar <3

ulllie

vill me ha oliv träd fick inget förra året
fin fredag gumman kramar