Fredagslyx


I morse hängde vi utanför skolan en halvtimma innan skolan började :)
Är lite rädd att få skäll av  Englas fröken då vi kommit lite sent senaste tiden.
Men en hel halvtimme kändes lite väl speciellt då Nova börjar en kvart senare än Engla.haha jag och tider.
 
 
Intog en härligt nyttig fredagsfrukost med den lyxigaste te koppen av dem alla.
 
Som de flesta andra svenska så kör vi snart igång tacomiddagen denna fredag.
 
Kanske ngt gott i glaset vi får se jag är inte mkt för alkohol har sett för mkt tråkigheter och skandaler och man behöver enligt mig inte varva ner efter jobb med alkohol då  anser jag att man har problem.
Men det är vad jag tycker och det får stå för mig.
 
 

Vad händer hos dig denna fredag?
 
 
 
 
Netti Starby

Oj en hel halvtimme innan och då borde fröken ha blivit stolt istället haha. Du har så rätt i det där med alkoholen och ni får ha en mysig fredagkväll! <3 Kramis

Heléna

Så härlig frukost och fina bilder :D Här blir det soffmys med Pad Thai och serietittande med Calle :D Sonen har inte tid med mig - kompisarna är mer intressanta... Förstår inte hur en 14-årig gosse resonerar där ;) Hoppas du får en riktigt mysig kväll fina Petra <3 Kramar <3

Helen

Så fint citronträd! Ha en bra helg :)

jannice

Såååå smarrigt lyx!!!

Mirre

Ohh så gott med tacos, det hade vi förra fredagen, vi har det också alltid 1 ggr i veckan men inte alltid fredagar

moa

vilken underbar fredags frukost <3 jag tog det lugnt igår hela dagen, det regnade princip hela dagen där jag bor :) önskar dej en härlig Lördag finaste petra. <3

ajlimullersandvik.blogg.se

toppen :D Igår var jag och min make ute på restaurang för att äta och dricka gott, samt snacka skit om senaste veckans bravader typ... haha.

Natalie Salazar

åh mums så gott :) nu är jag tillbaka på bloggen med blandade känslor men är tillbaka ialalfall.

Matilda Berlin

Åhh vad härligt det ser ut!! =)

ullie

nej du det är så sant så
då hoppas ja ni inte kom för sent hi hi
hoppas dagen varit bra kramar

Carro

Mysig frukost :)

Ida

Åh vad gott:D

Linda

Wow vad fint ditt träd blommar =)