Lästips


Denna bok köpte jag till min äldsta dotter.
Jag blev nyfiken och läste klart den nu när jag varit hemma med en febrig magsjuk Engla.
 
Tycker boken var väldigt bra skriven och inget att skämmas över att man inte alltid mår så bra.
Jag hade egentligen ingen aning om vem den där Therese Lindgren var förutom att hon är en youtubers
Nu är jag lite mer påläst:) Jag förstår att hon är en stor förebild för ungdomarna.
Hon skriver rakt o ärligt och berättar öppet och personligt om ett svårt ämne hennes psykiska ohälsa.
 
Therese tar bla upp i boken hur en ångestattack kan kännas och hur länge ska man vänta innan man söker hjälp.
 
Jag hade önskat att det fanns en sådan bok när jag var i tonåren boken ger också tips till anhöriga hur man går till väga när någon i ens närhet inte mår så bra.
 
 
Jag tycker boken är läsvärd och alla borde läsa den.
 
 
 
 
Gabriella

Såå himla bra, en stor favorit!!

Nathalia

Har tänkt läsa denna länge. Men inte blivit av än,kram

Heléna

Tack för tipset! Har hört både plus och minus om boken, men litar på ditt omdöme :D Hoppas allt är bra med dig och flickorna <3 Kramar <3

Sara Ekman

den är så bra :)

Eva`s blogg

Har hört om den :) kanske en bok för min tös / barnbarnet som blir 11 nu i år ha en super fin fredag kramis

Annas fotnoter

Tack för tipset!!
Den ska jag definitivt köpa till min tonåring. Och läsa skälv!
Kram