Marc Jacobs


Denna parfym köpte jag till Alexandra.
Hon valde att stanna hemma när vi åkte på kryssning till Helsingfors.
En tonårstjej hemma ensam i två dar?
Japp det gick utmärkt och jag litar på henne,hon är ju 16 år.
Dessutom hade hon vänner som kom och sov över.
 

Denna Lördag gör vi inte så mkt mer än att planerar in vart våran fasadbelsysning ska sitta.
På måndag kommer äntligen elektrikern hit och sätter upp led belysning.
Vi har varit utan i två år nu pga av bygget så det är liiite mörkt där ute.
Kommer bli superfint när det lyser upp här nästa vecka.
Förstår mig inte på de som har bäcksvart utanför sitt hus,finns en del på denna gata och det gör det bara lättare för tjuven.
 

Ikväll blir det hemmagjorda köttbullar med pressad potatis.
Nova gillar inte färdigköpta de har tydligen tänder i sig:)
Inget mig emot jag älskar att göra egna.
 

Doftar så gott om denna Marc Jacobs det var tydligen en uppskattad present:)
 
 
 
Linnéa

Åh, den luktar gott den <3

Moa

Åh velat prova den ett tag!

Netti Starby

Åh vilken fin present hon fick! <3 Kramis

Eleonora Adriana ♥

Söt flaska! :)

CArro

Vilken härlig present :)

Mirre - Sweetwords

Men oh så fin flaska

ullie

jo men vi försöker mest att göra egna godast säger barnen här oxå ..
va mysigt att få en så fin present usch man är orolig men de måste ju lära sej va själva .. hönsmamma heter ja ha ha

fin söndag raring kramar

sandra*

åh så gulligt av dig, förstår att hon blev jätteglad!
har inte luktat på den tror jag, men flaskan var ju så snygg!!

Kamilla

Toppen present. Jag älskar deras parfymer och har flera av dem i skåpet här hemma. Jag fick också min första i present sedan var jag fast.

Ha en fin söndag.
/Kamilla

Pauline Hurtig

såå snyggflaska!

Eva`s blogg

Marc J har goda parfymer jag har den vita o den är super god :) önskar dig en fin söndag kram kram

Biggeros

Gillar doften!!
Skönt med lite utebelysning som lyser upp huset. Det ska vara riktiga, hemlagade köttbullar 🤗Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att belysningen äntligen ska få komma upp! :)

NICOLE

Den ser så fin ut :)

Amanda

Så fin present! :)

Ramona

Vilken fin flaska :) Jättesöt <3 Kan tänka mig den doftar ljuvligt. Hoppas du får en fin dag :)

freja lindsjö

så fin flaska :)

Maria

Så mysigt med fasadbelysning, det gör verkligen enorm skillnad.
Kram