Monday


Mina favoritglans :)
 
Måndag och elektrikern fick förhinder inget att hänga läpp över sånt som händer.
Nytt försök i morgon.
Den som väntar på ngt gott....
 

Fantastisk fin dag men så lurad jag blev när jag hämtade hem tjejerna och deras vänner.
iskalla vindar som inte var trevliga någonstans fy som vi frös.
Men nu är vi hemma i värmen.
 
 

Älskar färgerna på dessa läppglans.Det ska var ljusa fräscha färger.
 
Ikväll är det bonusfamiljen på SVT som jag längtar:) tycker den serien är riktigt bra och det finns ju en liten igenkänningsfaktor där:) Ska jag vara helt ärlig så är jag glad att Björn inte hade några barn innan vi träffades han fick turen att bli bonuspappa till mina två äldsta:)
Sedan hade jag turen att han blev biologisk pappa till våra två minsta!
 
Kramis
 
Natalia Richardson

Hej vännen min
Ja jättefin dag har vi haft,var på hundgården med min nya vän med hennes och min hund i dag,sen åkde vi och fikade för att få upp värmen.
Så fint du gjord med dina lapstift.

Netti Starby

Åh jag älskar också Clarins läppglans <3 Kramis

MALIN

Vilka fina färger :) Kram

Tilda Barkselius

De läppglansen är underbara!

Mirre - Sweetwords

Oh så fina färgnyanser

Carro

Underbara färger :)

Eva`s blogg

Åh ja dom är bra jag köpte ett när vi reste :) gillas o du har fina färger :) bonus förälder är så vanligt i dag önskar dig en fin dag kram kram

Heléna

Jättefina färger på läppglansen! Visst är Bonusfamiljen bra :D Kramar <3

Svar: Tackar,ja bonusfamiljen är toppen den livar upp måndagarna:) kramar
mammansprinsessor

JUNITJEJ

Fantastiska läppglans!