Trädgårdsfix

 
 
Igår odlade jag och barnen örter och lite annat trädgårdsfix i det fina vårvädret som bjöd på 17 grader och sol,dock blåsigt!
 
Grannkatten Pelle kom förbi och sa hej :)
Tjejerna sådde frön och nu väntar vi på att det ska börja sätta fart o gro som bara tusan.
 
 
 
Har även planterat en blomgrupper på trappen och framsidan av huset.
Idag är vädret inte lika varmt som igår.typ 11 grader kallare.
Har varit hemma med Engla som i morse mådde illa precis innan vi skulle gå i väg till skolan,bara att vända i dörren.
Jag åkte och lämnade Nova för hon ville inte vara hemma o tråka,hon var sjuk förra veckan med feber o förkylning.
Nu är det Englas tur som har fått feber och jag hoppas den försvinner fort.
 
Ta hand om dig så ses vi snart igen!
Veronica Möller

Så mysigt att hålla på i trädgården! :) Kram! ♡

Netti Starby

Vad härligt med trädgårdsfix och jättefina bilder! Ha en fin kväll <3 Kramis

Natalia Richardson

Åh så kul att fixa ute.
Vi har med börjad lite småt,kram

jannice

Å, så mysigt att pyssla i sin trädgård. Sånt skulle jag med behöva... Kratta efter höstens löv som jag inte gjorde heller ;)

ullie

mysigt med trädgårds fix hade ja lite idag oxå lite påskliljor o små blommor mysigt det är så härligt nu men ja vi hade blåst oxå kram kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart! :D

Eva`s blogg

Trist med sjukdom men mysigt att fixa i trädgården o barnen får vara med :) önskar dig en fin onsdag kram

Mirre

Oh så fint

Sandra

Så mysigt, och så duktiga ni är! ser ut som det blir jättefint!! <3 kram