Vårdagjämning


Har Börjat köra med skrubb 3-4 ggr per vecka och nattkräm varje kväll när jag går och lägger mig.
 
Har även börjat med att byta till en ren handduk till ansikte efter varje rengöring.
Köpte dessa små i 5-pack på åhléns och de finns i alla möjliga färger:)
 

Ny vecka igen!
Helgerna går på tok för snabbt.
Vilket underbart väder vi har haft hela helgen.
Jag fick till och med mig Björn på två promenader under helgen inte illa:)
Barnen har haft sina aktiviteter och kompisar.
 
Vårdagjämning i dag men för tillfället är det inte mkt till vår denna måndag, Det snöar nämligen:)
 

Nu ska jag strax bege mig till skolan för att hämta hem barnen från skolan
Engla har tröttnat lite på fritids och jag har lovat att vi ska gå till bibblan och låna nya böcker att läsa!
Viktigt att hålla igång läsningen,de har ingen svenska läxa just nu då klassen ligger före och har läst klart bok och skrivhäfte.
Nationella prov är något de pysslar med sedan förra veckan.
 
Nu måste jag skynda mig så jag inte kommer sent:)
 
Önskar dig en fin Måndag
 
 
Mirre - Sweetwords

Så fina bilder på produkterna =D

Svar: Tack snälla kram
mammansprinsessor

Biggeros

Fina handdukar!! Jag använder både dag och nattkräm (när jag kommer ihåg det) Jag har lyckats peppa upp min man att gå en snabb promenad. Det är alltid roligt med sällskap//kram

Svar: Visst e det roligare med sällskap åtminstone i bland:)ja nattkrämen e jag lite slarver med men dagkrämen är jag noga med.kramar
mammansprinsessor

ullie

så fint! är dålig på det där med krämer tar olja i bland
ja men skit väder när kommer sommaren ?

vart köper du skrubben ? är den bra tycker du ?

Svar: skrubben köpte jag på H&M såg att de hade bra pris på dem nu under hundralappen:) den är bra tycker jag.kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Åh vilka fina bilder och jag har också fotat bilder med bara rosa saker haha. Ha en fin dag! <3 Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Jag började byta ansiktshandduk varje dag för ungefär ett halvår sedan och min hy mår verkligen så mycket bättre av det! Så sött med rosa handdukar, mina är bara vita och tråkiga ;)

Julia Svensson

Härligt med vår!!

Johanna Utterberg

Åh vilka fina bilder och så härligt att du börjat med face-scrubs flera gånger i veckan. :)

Gabriella

Åh så härligt med skrubb!!

Jasmine

Gud så fint det var med den guldiga korgen och rosa handdukarna :D

Carro

Älskar Voluspa och hoppas våren kommer på riktigt snart :)

Eva`s blogg

Jag gillar att gå ut själv när jag tränat då är det hög musik o snabb takt he he så fint du gjort på dina bilder :) älskar allt till kroppen fin onsdag kram <3

Svar: ja ska man ha puls är ett måste hög musik:) kramar
mammansprinsessor

Anonym

Så härliga bilder :) Önskar dig detsamma!

Svar: Tack snälla!
mammansprinsessor

Julia sundelin

Fint!

Anita

Fina bilder :D

Mirjam Therese

Vilka fina bilder :) Har du märkt någon skillnad sen du började med skrubben och krämen?

Liene Svärd

Åh tack :D

Jättefina bilder. Älskar blommorna.

trisiaa

åh ljusrosa är så fint :D

Natalia Richardson

Hallå vännen
Hoppas allt är ok? Var några dagar sen du skrev i bloggen,kram.

jannice

Vad skönt med skrubb!! :)

Veronica

Jättefint med allt det rosa o det guldiga till! Du är så duktig på att fotografera och att arrangera grejer, mycket vackra bilder i din blogg! Önskar er en skön helg! Kramisar!

Svar: Tack snälla vad glad jag blir .stor kram till dig!
mammansprinsessor

Therese Bjärstig

Vilka fina foto !

starsinlife.blogg.se

Så skönt o viktigt att ta hand om både hår hud & fötter. Mysig egentid ♡