Våren kommer

Idag åkte mina vità sneakers på fötterna .
så skönt att slippa vinterskorna nu när det är bar mark.
Usch måste gå till frisören "hej utväxt"
Men den bjuder jag på 😅
 
En till som drog på sig vita sneakers var Engla 
Hon var smart och tog skorna från gympapåsen som hängde på skolan.
 
 
Nu tänker jag tvätta och plocka undan täckbyxorna, kan ju inte komma några mängder med snö nu eller ?
Dags för vårkläderna snart men än är det för kallt. Jag behåller gärna vinterjackan på ☺️
 
Tydligt vårtecken 
 
kram 
Netti Starby

Det är så underbart att kunna använda tunnare kläder nu och vad härligt med vårtecken! <3 Kramis

Ida

Men gud vad härligt!!

Eva`s blogg

Du är så snygg!!! o härligt med sneakers jag hade mina svarta på idag o så skönt :) fin kväll kram

Helen

Sååå snyggt! Mina sneakers väntar på mej

sandra*

Jättehärliga vårbilder<3
ni är så fina<3

Natalia Richardson

Ja nu börjar det bli vår,så underbart härligt.. kram

Mirre

Ohh underbara vårtecken ni fått borde vi få här i Dalarnaockså snart lite mer

ullie

usch du jo det kan fortf tyvärr o ja hatar det snälla please not
Va fin du är fina o fina skor ja man vill slänga av sej allt egentligen nu kom snälla vår o sommar.

Heléna

Så fina ni är och visst är det underbart med alla vårtecken som kommer nu! Hoppas du har haft en riktigt fin dag Petra och får en underbar helg :D Kramar <3

Sara, 31 år Stockholm [email protected]

Vita sneakers är så snyggt och så vårigt! :)

jannice

å, vad fina bilder5!!!!