Vi bakar muffins


Igår efter skolan gick vi hem och bakade muffins.
Så längesedan vi bakade hade egentligen tänkt baka kanelbullar men det tar ju så mkt längre tid:)
 

Goda och fluffiga muffins till mellis 
 

Har lovat de minsta att åka och shoppa nya vårskor efter skolan
Alexandra kom hem med ett par supersnygga blå sneakers från vagabond igår:)
 

Önskar dig en härlig Fredag!
 
 
 
 
Netti Starby

Åh vad fint och ni får ha en underbar dag! <3 Kramis

MartinaOlsson

Hejhej! Jag tänkte bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg i samarbete med Tasty America där du kan vinna MASSVIS med amerikanskt godis och amerikanska snacks. Om du är en lika stor godisfantast som mig så rekommenderar jag dig verkligen att vara med och delta, hehe! ;) Klicka på länken nedan för att komma till tävlingen :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66286/tavling-vinn-amerikanskt-godis-fran-tasty-america/

Mirre - Sweetwords

Mums =D, så fina formar med

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Gott med muffins :D

Natalie Honkonen

Åh, så gott med muffins! Blev jättefina dessutom! Kramar

Eva`s blogg

Mums så smarrigt men nu håller jag mig från allt sådant ett litet choklad på fred thats it :) fina skor o jag önskar dig en toppen lördag kram fina du

Anita

Fina muffins :D