Finger spinning

 
Dessa prylar hittade på webbhallen i går :)
Ni har väl hängt med vad detta är?
Finger spinning som är en tyst leksak :)
Det sägs att man fokuserar och koncentrerar sig bättre med denna spinner.
Perfekt att ta med till skolan.
Eller för den som slutat röka eller för mig som måste bläddra i min iphone i tid och otid.
 
Engla & Nova valde den snyggaste lila i chrome
 
En ny uppfinning som har ökat i populäritet och jag tror att detta blir årets leksak:)
Har du testat?
Netti Starby

Vilken smart grej! :-D Kramis

Mirre - Sweetwords

Vilken lite finess =D

A M

Att det blivit en sån trend! Ser sådana överallt nu för tiden! :P
Kram

starsinlife.blogg.se

Sonen köpte det nu när han va i Thailand :) trevlig helg. Kram

Biggeros

Jag har även sett att de säljer sådana här i Spanien. Ganska så populär leksak🤗🤗

elisabeth

så smarta och mina kidz ska få var sin när de fyller år,vilket inte dröjer så länge.perfekt till dem som har npf diagnoser och inte kan sitta still och vill ha nåt för händerna hela tiden!!
dessa är jättepopulära och tror nog att mina kommer bli glada över att få var sin..... :)

Jenny

nej har inte testat men sett denna på många ställen men inte förstått vad de är :)