Fridays och pyjamasparty

Hämtade hem dessa tokfior direkt när skoldagen var slut💕
 
Engla är på pyjamasparty ikväll hos kompisen Freja som fyllt 11år 💕
Så kul vi var grannar tidigare men nu har de flyttat och tjejerna fortsätter att hålla kontakt.
Engla hade med sig present från VS 💕🎀
 
Min söta lilla tjej som börjar bli stor.
Tror det var en nio st glada tjejer som skulle övernatta.Det skulle avslutas med spökhistorier så vi får väl se hur det går :) 
Engla har tidigare bara sovit borta två gånger och dessa två gånger hos just Freja som hon ska sova över hos ikväll och det kommer nog gå lika bra denna gång.
vi har precis sms varandra och det var fullt ös 🎉
Detta är från Fridays ikväll jag och Alex tog en varsin drink givetvis en alkoholfri till Alexandra 
Nova tyckte om maten 💕
Blev kycklingsallad till mig ,kanske inte roligaste alternativ.
vi delade på efterrätten ,så mäktigt och vi lämnade kvar sista chokladbiten☺️
 
Den här tjejen har varit lite trött idag 💕Blödde näsblod inatt o även på skolan.Hoppas hon sover längre än till sju i morgon bitti 💕
Nu ska jag lägga huvudet på kudden och får önska dig en god natt 
ullie

usch då lilla vännen hoppas inget utan hon blir bra. fina bilder vännen kramar o fin lördag

Eva`s blogg

usch va trist för henne, men så fin hon är o så mysigt ni haft det :) ha en fin lördag kramis

Matilda Berlin

Åhh vilken härlig dag det lät som att ni hade =)

Mirre - Sweetwords

Ohh en toppendag och hoppas att övernattningen gick bra

ajlimullersandvik.blogg.se

Stackarn, hoppas det inte bryter ut till en rejäl sjukdom, kanske lite helgvila gör susen. Så kul att de höll kontakten även efter flytten :)

Carolina Thoor

Låter som en underbar dag! Och vilka härliga bilder :D
Kul även med ett pyjamasparty! :D

Sv; jaså. Ja Anja har varit min favorit sen barnsben. Jag älskar henne som en skidåkare. Men Jesper var den som vann och känner ändå att det är helt okej för min del! :)

Sandra

Alltså dina tjejer är ju bara så himla söta, dem verkar så härliga! precis lika underbara som sin mamma! <3

Önskar er en trevlig lördag <3

Svar: Tack söta rara:) ha en fin söndag kramar
mammansprinsessor

Moa Kandelin

Så mysigt det ser ut :)

jannice

Vad himla kul med pyjamasparty!!! :)