Helgen


En underbar och varm helg med hemmahäng med trädgårdsfix och poolbad.
 
Kan det bli bättre?
 
Vi invigde poolen och barnen har haft sina kompisar här.
 
 
 
28 grader varmt i poolen helt okey.

Blev uppvaktad på mors-dag av fina teckningar och ett supersött armband som Nova gjort på fritids.
Alexandra bakade tårta och hjälpte till med salladen :)
 
 
Tänk att jag är mamma till alla dessa 4. Juveler skatter prinsar prinsessor kärt barn har många namn...
 
 

Tänk att det även är min 26.de mors-dag!
Jag minns min första då fick jag en super fin liten kruka med en söt liten ros från Thimmy (mamma/mormor) köpte den givetvis ;)
 
Hoppas ni alla fina mammor fick lite extra uppskattning igår för det är vi banne oss värda.
Men jag kan till viss del tycka det är lite överskattat.
Man behöver inte dyra presenter och dyrt bubbel.
För mig räcker det att alla mina barn är samlade tillsammans med mig!
På instagram frodas det bilder på hur alla blir firade och den ena är värre än den tredje jag hoppas de även blir uppskattade fler dagar än just bara mors -dag:)
❤️ 
 
 
moa

sååå härliga sommarbilder <3 och vilken fin mors dag present. hoppas du får en underbar start på veckan finis <3 :)

Mirre - Sweetwords

Men oh så ljuvligt

Netti Starby

Åh vad mysigt du har haft det med dina fyra fina barn! <3 Kramis

Days by Johanna

åh så härligt.

Håller med dig, dessa firande börjar gå mer och mer i överdrift och det ska bli dyrare och dyrare. Första året som mamma fick jag en ogräsrensare i present.... i år hade tänkt köpa en skyffel men de hitta ingen bra... du ser ett visst tema va?

Svar: haha bara trädgårdsjobb för hela slanten:)
mammansprinsessor

Julia Svensson

Åh vad mysigt!!

EVELINA

Vilken härlig mors dag ni verkar ha haft ihop! Fina presenter och bra att du uppvaktades ordentligt, det var du verkligen värd! :)

ullie

åhh ja men va mysigt att bli firad så så fina barn du har
o mysig dag verkar ni haft
krma kram vännen o fin tisdag

Jenny

så fina bilder, fina barn du har. så gott fika och trevligt med pool, härligt. Jag har lite blandade känslor för de där dagarna. Jag blev bjuden på lunch på mc Donalds haha, inte dåligt :)
Men tänker på alla de som inte har en mamma kvar i livet eller på de som kämpar med att få barn men inte kan. Dessa dagar känns nog lite smått kämpiga då kan jag tänka mig. samtidiigt som att bära ett barn i magen o föda är ju ingen dans på rosor så så klart är vi ju värda att firas lite :)

Svar: Ja ag tänker också på de som inte kan få barn och även de som ingen mamma har kvar vid liv, min mamma gick bort i cancer så det känns extra mkt dessa dagar även om jag försöker bita i hop. jaja Mc donald´s brukar jag också hamna på när vi ska ut o äta:) haha lyxigt kramar
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så underbart, såg helt fantastiskt ut!

elisabeth

härliga och somriga bilder,men du får säga åt timmie och inte klippa sig så man inte känner igen han haha...trodde du hade ragg på halsen :P :P :D fina barn har du iaf :)
blev också uppvaktad av mina "små" och håller med,behövs inte en massa dyra presenter en teckning räcker gott....
däremot så är det trist att min egen mamma inte är i livet längre,fuck cancer
och jag hade kunnat haft 2 barn till men si ödet ville nåt annat....men är otroligt tacksam för de 2 jag fått <3 <3 sköt om dig vännen,stor kram

Svar: HAHA den var bra :) nä bara min lille Thimmy. ja visst e det trist att inte kunna fira sin mamma :(grät som en gris dagen innan morsdag an blir så påmind. ja man ska vara tacksam åt det man har såklart men trist när det inte går hela vägen, kramar
mammansprinsessor

jannice

Vilka härliga dagar!!