Loddoboxen

 
Jag har fått hem min första loddobox.
Jag tycker att det verkar så spännande och roligt att få testa olika produkter.
Ett enkelt sätt att hitta nya favoriter.
 
Oftast när vi köper produkter styrs vi av gamla vanor med LODDO.SE får du möjlighet att utmana dessa vanor och upptäcka spännande och varierande produkter för hela hushållet för endast 99 kronor/ box inklusive frakt.Leverans varannan månad.
Loddo.se målsättning är att ha en stor variation av produkter utifrån din personliga profil intressen och preferenser.
 
Tips: Ange koden po17 så får du 10% rabatt på din första beställning och du kan pausa eller avsluta din prenumeration utan uppsägningstid. Visst låter det bra:)
 
Månadens loddobox innehöll
  • Weleda rek pris 399kr
  • Colgate rek pris 32 kr
  • Palmolive rek pris 21 kr
  • Tant grön rek pris 34 kr
  • Softlan rek pris 28 kr
  • Eat natural bars rek pris 18 kr
  • Ticket voucher värde 200 kr

Boxens värde532 + 200 kr (Ticket voucher)

 

 Jag har tillsammans med familjen testat alla produkter och den produkt jag tycker är mest intressant är serumet från Weleda. Jag älskar serum och oljor och vill testa mig fram vilket som är bäst för min hud.Tycker om att flaskan har en pipett som gör det lättare att applicera ut rätt mängd. Jag använder denna före min dag/nattkräm
 
Weleda primrose Age Revitalising  Concentrate
Effektivt serum för spänst och lyster. Serumet stärker och revitaliserar mogen hy. Med finaste nattljusolja , intensiv återfuktning från aloe vera  samt stärkande centella asiatica extrakt så stimuleras huden till att få en bättre hudbarriär och ger förnyad lyster.
 
 
Detta är ett samarbete med loddo.se men åsikterna är till 100% mina egna och kan inte påverkas.
 

 

Polly Svensson

Vilken härlig liten box. Kram

Mirre - Sweetwords

Vilken trevlig box och tack för tipset på serumet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh vilken härlig box :D

Svar: ja den e supertrevlig:)
mammansprinsessor

Tove

Vad gott det ser ut!