Namnsdagsfika


Igår körde vi lite namnsdagsfika till Nova Linnea :)
Det var nämligen Linneadagen igår och det måste firas med gofika.
 
Ingen fara alls med denna tjej hon har inte blött ngt mer näsblod,tror hon sovit för lite bara.
Sånt som händer barn:)
 
 
 
Engla hade haft jätteskoj på pyjamaspartyt dock lite trött då hon somnade sent o klev upp väldigt tidigt :)
Men hon höll sig vaken till  Eurovision song Contest
Såg ni?
Tyckte det mest var skitlåtar men Robin var såklart bäst:)
 
 
Önskar dig en fin söndag här hemma är det hemmafix som står på schemat
 
JUNITJEJ

Vilket smarrigt fika!

Netti Starby

Vad mysigt med namnsdagfika och jag tyckte också att det var många skitlåtar :-D Kramis

Johanna Utterberg

Vad mysigt och gott med en sån gofika!! :D Kram

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Såg ut som en riktigt mysig fikastund :)

Tilda Barkselius

Men gud så mysigt det såg ut!

Amanda

Åh vad mysigt!! :)

Mirre

Men så mysigt och gott och så roligt att hon hade det kul påpyjamaspartyt

ajlimullersandvik.blogg.se

jag tycker också Robin var bäst, sååå duktig!

Linnéa

Jodå, kollade eurovision igår, med vinnarlåten var riktigt lökig alltså :(

Min helg har varit super, din med hoppas jag <3
kram

Heléna

Så söt hon är och mysigt med namnsdagsfika <3 Jag såg också på eurovision song contest igår, men kunder lika gärna ha ägnat tiden till något annat känner jag så här i efterhand. Hoppas du har haft en fin helg Petra :D Kramar <3

ullie

självklart firas det som firas bör säger ja =)
skrattade det du sa om portugal såhär skrev ja på fb
Nu vet ja varför Porugal skulle vinna... Det är för att det skulle sjungas godnatt vals för alla innan läggdax

EVELINA

Vad kul med namnsdagsfika, och skönt att hon inte blött något mer näsblod! Roligt också att Engla hade kul på pyjamaspartyt :)

Hanna

Mm så goda muffinsen ser ut! Blir väldigt fika-sugen helt plötsligt känner jag!
Jag såg ingenting alls av Eurovision. Dels för att det inte alls är min musiksmak, tål inte disco/pop/konstiga ballader. Och sedan orkar tyvärr inte min hjärna se på tv längre.
Kram

Jenny

så gott med gofika, aldrig fel :)
Kollade lite då och då i lördags men missade helt vinnarlåten. Hoppas du får en fin tisdag! Kram