På tal om vädret

 
Börjar fundera om vi har hamnat i november månad igen.
 
 
Igår kom världens hagelskur och Engla var snabb ut och började rulla snöbollar så här i maj månad.
 
Jag tycker vi hade en jäkligt lång vinter i år och än verkar den inte vilja ta slut för det snöar och det är minusgrader om nätter och  mornar.
Helt galet förra v var det nästintill shortsväder Nova blev solbränd i ansikte och hals och nu är det så kallt att vinterjackan åkte på igen!
 
Inte så glassigt väder 😎
 
Idag ska denna tokfia ha föredrag på skolan 
jag tycker det är superbra att de lär sig i tid att prata inför andra.
Engla övade för oss här hemma igår och även imorse jag tror det kommer gå bra hon har en tankekarta med sig och fördraget hon ska hålla är ca 3minuter och de får välja fritt själva vad de vill berätta om för sina  klasskompisar.
 
Gårdagens Engla 
 
Kan glädja dig att till helgen så verkar värmen göra come back 😎
 
Mirre - Sweetwords

Ändå att det är snö så är det härliga bilder, jag gillar snö, men inte nu =D

Netti Starby

Men usch vad mycket snö ni fick och nu får det räcka tycker jag! Nu ska det vara sommar! <3 Kramis

Eva`s blogg

Åh va trist med snö, men en söt liten snöprinsessa :) ja hoppas på helgen nu :) kramis

ullie

lilla sötan men näää vill inte ha snö vi som såg polen i sikte ju ?
här va 5+ idag o grått o sen kom snö omgång men inget som blev nåt men ja deppar ihop. satt ja verkligen o sola i lördags ?
kramar vännen o fin fredag o start på helgen

Heléna

Så härliga bilder, men snön kan gott få försvinna tycker jag! Vi har ingen snö iallafall som har fastnat på marken även att det hart både snöat och haglat vid ett par tillfällen... knäppt väder!!! Får hoppas på en riktigt härlig helg nu med lite mer värme och solsken :D Kramar fina du <3

Julia Svensson

Såå söt!