Rabarber i vas


Plockade in de få rabarber vi har i trädgården och satte i vas.
Tänkte göra rabarberpaj men inte idag;)
 
 
Hej Måndag
Ny kort vecka så härligt
I morse var det spring till skolan flera ggr, först lämna Nova sedan hem och ge Engla frukost och gå mot tandläkaren för att justera tandställningen, vi går dit en gång i veckan och jag lääängtar tills hon bara behöver tandställningen på nätterna, gud som hon kämpar på med denna, hon får svårare att prata ju mer de spänner den så nu hoppas jag det är sista veckan den ska sitta dygnet runt förutom när hon äter o dricker då;)
Duktig tjej är vad hon är.
 
 
Som jag känner av pollen då
Uhhh .... trött och huvudvärk o kli i ögon o ont och torr i hals.
Tror våran gran är på hugget nu :)
 
 
 
I eftermiddag ska jag till tjejernas skola för vernissage.
Ska bli supermysigt och Englas klass håller i fikat så vi bakade igår kväll som vi tog med i morse.
 
Önskar dig en underbar start på veckan
 
kram/P
Netti Starby

Vad jobbigt hon har det med tandställningen men skönt om det inte är så långt kvar. Ha en fin dag! <3 Kramis

Jenny

ja ffy denna pollen, önskar så det kunde va över för detta året nu :( har verkligen kliat sönder mina stackars ögon.
Så fint porslin förresten.

Mirre - Sweetwords

Ohh ajaj med tandställningen, hoppas att hon ska bli av med den snart, samt att sätta dem så

elin

Sv: ja verkligen , mums rabarber! Var jätte längesen jag åt det nu! jätte fina att ha i vasen också förstås!<3

Sandra

åh stackars henne :( låter jobbigt ju!

Och så gott med rabarberpaj! älskar det <3

Heléna

Gott med rabarberpaj och dekorativt med bladen i vas i väntan på att det ska bli paj av den :D Så jobbigt för henne med tandställningen :( Hoppas hon slipper den snart <3 Hoppas vernissagen blev trevlig och att du har haft en bra start på veckan :D Kramar <3

ullie

men va fint det såg ut

Elisabeth

Ja fyy denna pollen...jag är bara överkänslig men blir lika påverkad som många andra. Trött huvudvärk irriterade och rinniga ögon snuvig nyser ont i halsen. Så många gånger jag trott att NU bryter förkylningen ut...men icke för jag är ju inte förkyld...kör allergitabletter för att lindra lite. Vad är det du inte tål?? Björk antagligen!?
Mums vad gott med rabarber...kram

Svar: Ja samma här:) vi har en enorm gran på vår tomt som är överfull av pollen nu ,studmattan e helt gul så den får ag spola av med vatten:) jo det är väl björk o allt möjligt nu? äter inga tabletter men blir det värre så är det nog lämpligt:) kramar
mammansprinsessor