Ser ut att vara hemma hos oss

 
Förra våren fick jag ett trevligt mail från skånska byggvaror.
De hade sett mina bilder på instagram och bloggen där jag la upp bilder från bygget av våra skjutdörrar och markiser.
Vi har ju köpt en del därifrån under några år:)
De ville köpa mina bilder och det var såklart jätteroligt.
 
I helgen när Björn tittade i reklamen säger han det här ser precis ut som hemma hos oss:)
Haha sötnöten såg inte att det var hemma hos oss.
Jag visste ingenting om att denna bild skulle dyka upp i tidningen men blev superglad och jag tror även min sambo blev lite stolt:)
 
 
Här kan du se fler bilder från våran terrass som i nuläget ska byggas om
 
 
 
 
Netti Starby

Vad kul att dina bilder dök upp i tidningen och så himla fint ni har det! <3 Kramis

Hanna

Men så roligt! Häftigt att se ditt eget hus i tidningen på det viset! Då förstår jag att nu har väldigt fint hemma hos er! Vilken rolig kommentar från din man! K
Ps idag är en väldigt speciell dag för mig och många andra. Kika in hos mig och läs varför! ram

starsinlife.blogg.se

Men gud vad kul! :) kram

Mirre

Men ohh vad roligt och så fint ni har det

EVELINA

Oj vad kul! Roligt när någon uppskattar ens bilder så pass mycket och roligt att de hamnade där! Du ska absolut vara stolt :)

Eva`s blogg

Va roligt känns ju extra skoj :) hoppas allt är bra stor kram å fin kväll

Natalia Richardson

Grattis vännen,så kul att dom köpte dina bilder.
Hur ska ni bygga om terassen er?'kram.