String


Milda Matilda vilket väder vi har haft denna måndag.
Igår gick folk omkring i shorts och idag åkte vinterkläderna fram igen.
Vilket  jäklar väderomslag.
Där hängde jag inte riktigt med.
 
 
Började denna måndag med att lämna Nova på förskoleklassen sedan gick jag och Engla till tandläkaren, Det började blåsa och hagla o gud vet allt. svinkalla vindar och Engla hade bara en tunn vårjacka.
Efter tandläkarbesöket tog vi en snabbfika på vårat lokala café vi värmde oss med en varsin te och kaffe.
Fortsatte sedan tillbaka till skolan.
Jag promenerade vidare hem för att hämta Englas vinterjacka som jag sedan lämnade på skolan.
Vart tog våren vägen?
Snö i maj?
 
Nog om väder.
Äntligen har string hyllan fått en plats:)
Köpte den till Nova men insåg att hon har så mkt hyllor i sitt rum att det skulle bara se tokigt ut.
Den platsade bättre ovanför Englas byrå.
 
 
 

 
 
 

Dags för mig att borsta tänder och smörja in ansiktet med nattkräm och sedan säga god natt:)
Har varit ovanligt trött sista dagarna, sover vansinnigt dåligt på helgerna.Var helt yr i går när vi åkte och handlade.När vi kom hem sov jag middag och vaknade två timmar senare och jäklar så skönt det var.
Man måste lyssna på sin kropp :)
 
 
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Så fint det blev.
Ja du vännen,var tog våren vägen? När jag var ute i dag öpnade sig himlen. Och massa hagel kom ner fy..
Ja man ska lyssna på sin kropp,det är viktigt,kram.

ullie

gillar dem massa faktiskt. tur de blivit "inne" me dem igen.
va ja gud ja . regn sol hagel snö så va hela raddan uppräknad idag på vår lilla tripp men gud va hemsk o vinter jackan åkte på höll på frysa rumpan av mej =)
Hoppas din vecka börjat bra vännen kramar

Netti Starby

Vädret är verkligen konstigt och vad fint det blev med hyllan! <3 Kramis

Jenny

God morgon. Vilket himla fint rum, jätte sött tjej rum.
Stringhyllan passade ju jätte bra där.

haha ja min man hatar när jag ber han ta kort och tycker jag är helt störd verkligen, han fattar inte grejen alls :))

Biggeros

Fräsch stringhylla!Passade bra ovanför byrån=)

Johanna Utterberg

Vädret är heltokigt just nu ;) Vilken fin hylla!! :D Kram

Carolina Thoor

Ja, jag hänger inte heller riktigt med hur vädret håller på. Hoppas i alla fall att vädret går till det bättre till senare under veckan!

Sv; tackar. Det hoppas jag med!

eva linah

åh så fint!

elisabeth

snön kom hit idag,men fy i maj vill man ha sol och inte snö :( hoppas du mår bättre nu kram

Svar: Ja tack det är mkt bättre tror det var ngn pms attack:) kram
mammansprinsessor

Mirre

Så snyggt det vart, och ja vi har haft alla möjliga årstider här idag, =D

Hanna

Det är helkonstigt väder verkligen! Går från riktigt vår, nästan sommarväder till iskallt och snöblandat regn. Så jäkla konstigt och skrämmande tycker jag. Snacka om miljöpåverkan!
Bra att du lyssnar på din kropp och går och lägger dig tidigt. Ät bra ocg vila mycket, ta hand om dig så är du förhoppningsvis pigg snart igen! Kram <3

Eva`s blogg

men såå fint du gjort, ja vädret är ovanligt kallt för att vara maj månad :( du kanske bör kolla varför du känner så vännen o klart vi skall lyssna på kroppen stor kram <3

Svar: Tack snälla:) Det har gått över tror det var ngn stress blandat med pms :) kramar
mammansprinsessor

EVELINA

Jättesnygg hylla!

Vad jobbigt att du sover så dåligt :/ Hoppas verkligen att det blir bättre snart, det påverkar ens mående så mycket det där med hur man lyckas sova <3