Bowlingkalas och Dans


Så blev det lördag igen!
En härlig frukost på övervåningen utan stress.
 

Snart ska vi dra iväg till kista centrum. Engla ska på bowlingkalas på O´Learys  två killar i klassen som firar att de fyllt 10 år.
Tänkte passa på att strosa runt i kista medan hon spelar bowling, sambon är inte riktigt med på noterna men allt kan inte vara kul här i världen;) han får offra sig helt enkelt.
Han fick sitt roliga förra helgen:)
Sedan får vi lite Nova -tid tillsammans. 
Alltså den här barsen från Nick´s så underbart god och utan socker.Måste köpa fler.
 
DN Resor det står att Vietnam är ett hett resemål och speciellt till phu quoc :) dit åker vi slutet av året.
Fick denna underbara fina blombukett av min sambo:)
Nu städa undan och göra i ordning oss för snart är det kalas och efter det är det dans.
 
Önskar dig en fin lördag
 
Fröken M

Ni har det så himla fint !!
Åh, nick´s kokos - Är den god ?
Ha en mysig kalasdag.
Kram

Johanna Utterberg

Åh så skön morgon :) Och jag älskar Vietnam, dit vill både jag och sambon igen! Kram

Netti Starby

Vad mysigt! Vi borde verkligen ses på riktigt någon gång tycker jag om du vill? :-D Kramis

Mirre

Ohh så mysigt det ser ut

Eva`s blogg

Låter som en skön morgon :) har oxå läst om Vietnam skall vara fint :) åker ni dit?? resa är halva livet :) stor kram å fin söndag

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så roligt, hoppas du haft en härlig helg! :)

Jenny

Åh så roligt med resa dit, spännande.
Så fint hos dig, så fint bord förresten

Heléna

Du har alltid så fina bilder och så himla fint hemma hos dig! Hoppas helgen blev riktigt bra! Stora kramar fina Petra <3

Svar: Tack snälla:) kram
mammansprinsessor

Angelica

Vad kul med bowling!!

elisabeth

halloj,länge sedan jag var inne hos dig och läste nu....men det har varit mycket och så har vi mist en vän :( nog om det!! nick's coconut bars har jag också varit inne på att köpa,men det var naturligtvis något i den som jag inte tålde,sockerfri eller inte.
men ska kolla upp den igen,för den ser ju så otroligt god ut!! :) ha det bra kram <3