Dessa läxor

 
Jag känner mig stolt mor till denna Donna 💕
Fick bara gott betyg på utvecklingssamtal igår på hennes gymnasium.
Förra terminen var tung och vi visste inte riktigt hur det skulle sluta!
Det verkar som motivationen har kommit tillbaka och det märks på betygen.
Vet inte vad det beror på men skolan har flyttat till trevligare lokaler och Alex e så mkt gladare!
 
Engla då haha ser lite busy ut 
 
Igår fick hon nämligen en chrome book från skolan.Perfekt att kunna jobba med läxor och skolarbetet med , jag har inte fått kläm på detta ännu men lite kul är det Och praktiskt såklart!
 
Mycket läxor som ska hinnas med just nu 😜
Nästa vecka är det prov om vikingatiden.
 
 
Önskar dig en fin torsdag !
 
Netti Starby

Vad roligt att det går så bra för henne och förstår att du är stolt! <3 Kramis

Svar: ja man måste få skryta lite;) kramar
mammansprinsessor

Biggeros

Då vid det tillfället så känner man sig som en riktigt stolt mor när din dotter bara får lovord🤗
Jag förstår att ungdomar i dagens samhälle är skoltrötta i gymnasiet......När man är fri från skolan botde man inte ha så mycket läxor. Man behöver ha fritt och syssla med någonting annat. Trevlig kväll/ kram

Svar: Tack snälla. Jag håller fullständigt med dig, de går hela dagar i skolan och sedan läxor nästan varje dag dessutom skulle en bok nu vara utläst efter lovet , jag får det inte att gå ihop vi läser typ 2 kapitel om kvällen för att komma ikapp nu:( undrar hur det är i spanien??? kramar
mammansprinsessor

elisabeth

får dem dator redan i 4:an????
min tjej fick det också i 4an men då var det som hjälpmedel...annars får dem egna datorer först i 7an här uppe i norr...och säger som du dessa läxor och dessa datorer mooorrrrr typ allt ska göras via datorn,vart tusan tog tiden vägen när man gjorde läxor med böcker papper/penna o sudd??? kram

Svar: jo här får alla i fjärde klass en crome book för att de själva ska kunna maila oss föräldrar om hur veckan varit och alla läxor ska tydligen finnas där, vi har inte haft den hemma så mkt ännu utan mest i skolan,lite tungt att bära hem:) kram
mammansprinsessor