Godmorgon Lördag

God morgon min vän!
Vaknade tidigt denna lördag, vet inte men jag har så svårt att sova.
Kanske borde ta mig en rejäl sup innan sängdax:)
Jag dricker ju typ aldrig alkohol, sambon får desto mer:)
 
Denna lördag är det kalas igen.
Det är Nova som ska iväg på ett roligt kalas i häggvik med bilkörning och paintball
Det är inte så farligt som det låter :)
 
Det här huset kommer jag spara i alla evighet så fint att bara stå där:)
 
Rensade och storstädade Englas rum häromdagen,så mkt småplock och det tar en evighet att städa bort.
Engla är sååå rädd om precis allt så lite får man slänga i smyg.)
Är du likadan?
 
Däremot spar jag allt de gör själva som tex  denna kudde hon sydde på syslöjden;)
 
Nu dags att slå in paket och styla Nova inför dagen kalas:)
Vad händer hos dig denna lördag?
 
 
Barnrum inredning
Eva`s blogg

Ja du här har jag oxå sovit dåligt :( inte alls kul..super fint hus förstår att du vill behålla det i evighet :) jag som du med alkohol he he önskar dig en fin lördag kram

MALIN

Så himla fint dockhus! Wow! Kram

Jennifer

Så fint hus, love it!!

Jennifer

Så fint hus, love it!!

Netti Starby

Åh vilket fint hus och hoppas att du sover bättre inatt! <3 Kramis

Carro

Vilket fint hus :)

Jonna Elb

Åå, så fint!

Matilda Berlin

Men åhhh så fint!! <3

Johanna Utterberg

Så härliga bilder och vilket fint hus, så vackert! :) Kram

ullie

ja det är underbart hus . ja gör fortf rensinning särskilt i den lillas rum . man kommer ut med en hel kasse typ . olika små lappar halt lim där ett annat torkat o gud vet vad.. jo rensning i smyg händer ofta :D

Jenny

ja såå fint det där skåpet, har ett liknande i grått och köpte ett nytt nu liknande fast vitt från Lekmer som Olivia ska få i julklapp :/ Galet men är själv så förälskad i de husen och hade inget sånt när jag var liten så då får hon två istället haha..
Vart köpte du detta rosa ?

MADDISENJ.SE

Men gud vilket fint hus, fantastiskt!!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Vilket otroligt fint hus :D.

Är tisdag idag och jag är på jobbet, dock med rast nu :).

Carina Marianne Holst

Så himla fint!! Hade jag också sparat. :) Kram

Biggeros

Ibland sover jag även dåligt. Så är det väl i denna åldern🤔
Då det nog bäst att gallra ut grejer när inte Engla är hemma🤗

Hannq

Men åh så fint!😍

snie.blogg.se

wow va fint det var :)

Linda

Åhh vilket fint hus! Gud nä klart du ska behålla det, kan gå i ärv ju. Mysigt tjejrum!

Eva`s blogg

God morgon på dig vännen ..hoppas allt är bra med dig <3 kram

ullie

älskar huset alltså

ja men alltså plockar du inte .. vem fasen får ta det när det svämmar över sen . stort ogilla på den !
stor kram fina

Maria at Inredningsvis

ÅHHH vad sött dockhus :) jag menar ibland vill man ju bara vara barn igen eller hur :) jularna var magiska på den tiden

Ha en kanon helg! LOVE Maria