Kvällsfika

Att det ska vara så svårt att sluta med detta socker :)
Det gick bra förra året då var jag helt utan kakor godis läsk bröd och annat onyttigt i nästan tre månader.
Ett nästan sockerfritt liv.
 
Ja hur som så bakade jag en kladdkaka i dag och det är inget jag vanligtvis serverar mina barn till kvällsfikat.
Idag gör jag ett litet undantag vi har tjejkväll jag är gräsänka och måste få trösta mig med lite kaka:)
 
Med tillbehör som mango och hallon känns det lite bättre :)
 

kvällsfika sedan läsa saga för Nova
Wahlgrens värld är ett måste varje torsdag jag måste bara se och det är det enda jag följer på Tv.
Sedan blir det sängen och jag hoppas på att få sova hela natten utan att vakna femhundraelva ggr.
Denna natt låg jag bara och väntade på att Björn skulle skicka ett sms att han landat men när klockan var 04 drog jag iväg ett sms och då var han på hockey:) så olika vi tänker där.Jag vill gärna veta om flyget har landat som det ska;)
Blir inte så mkt till samtal då det är så stor tidskillnad men han kommer hem nästa vecka det går fort.
 

KRAM
 
 
 
Johanna Utterberg

Men åh vad gott, ibland måste man ju få lyxa till det med lite kvällsfika och godsaker tycker jag! :) Kram

MADDISENJ.SE

Mums vad gott. Jadu det är inte lätt att lägga av med socker!

Jennifer

Åh så gott

ullie

alltså guuud dessa karlar ja säger då det . rycker min me e lika dan . alltså du kunde väl skrivit ?? Nä men ja tänkte det visste du ju ändå ???? EH va? HUR skulle ja veta ?? gubbar :D

men du fikat åhhh ja älskar socker o går på socker rus hellre ha ha kramiz o jätte fin freda vännen ja e me lite änka förresten gubben har jobb helg här heeela helgen suck

Jessica Högberg

Ha ha, killar!! Hopplösa men underbara;) Önskar dej en fin vecka som gräsänka!

Eva`s blogg

mums va gott men nu har jag syndat lite i går :) nu är det jobb som gäller hela helgen kram kram

Lindsay

Ser himla gott ut, man lever en gång och måste få synda. Kladdkaka går alltid ner =) Önskar en trevlig dag! Kram

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh så gott :) Det är verkligen svårt detta med socker...

fridaslife.blogg.se

Fyyyyy vad gott och vad sugen jag blev nu dåå!!! 😍

EVELINA

Vad gott! Och ibland måste man få unna sig – inget fel i det! :D

Miss Baby Peaches

Jisses så gott det ser ut!