LAKEME

 
Så hade jag turen med mig igen och gick och vann detta hårvårdskit från LAKME.
Ännu en instagram tävling där jag vann.
Så galet kul :)
 
Denna återfuktade hårinpackning ska bli spännande att prova.
Har ingen vidare hårkvalitet alls nu, tappar hår och torr är det också.
 
Tackar för detta hårvårdskit med schampo olja och hårmask.
Tänk så kul det ändå är att tävla:)
 
Önskar dig en glad fredag
 
 
 
Hårvårdsprodukter
Eva`s blogg

Men gud va skoj grattis :) hoppas det motsvarar dina förväntningar :) fin fredag kram

Gabriella

Stort grattis till vinsten!!

Veronica

Va kul att du vunnit, stort grattis till vinsterna 😊 Du verkar ha tur nu, du borde vara med i fler tävlingar 😉 Önskar er en mysig fredag o en riktigt sköööön helg!! Kram!

Svar: Ja jätteskoj;) önskar dig en fin lördag.kram
mammansprinsessor

Jennifer

Den hårinpackningen ska jag prova på mitt skadade hår, tack för tipset :)

ullie

men ä fuskigt grattis ja vinner aldrig nåt fint . detta verkar jätte bra va skoj
kramar o f in härlig kväll

Johanna Utterberg

Men åh vad roligt, grattis till vinsten! :) Ser ut som härliga produkter! Kram

Natalia Richardson

ÅH så kul.
kul att du vunnit,två dagar i rad stort grattis till vinsterna vännen.