Snö


Denna morgon har det snöat i sthlm.
Betydligt ljusare ute men jag gillar inte kylan alls.
Jag gillar inte att frysa, jag klär mig alltid för lite ;)
ja vi får se hur länge snön ligger kvar.
 
 

Tänder alltid en massa ljus och eldar i kaminen denna årstid.
så mysigt.
 
Nu när snön har kommit blir jag så sugen på att ta fram julpyntet :) får nog börja lite smått under veckan.
Julen e så mysig och den går så fort ändå.
 

Små sessorna har somnat och idag var de trötta tjejer,de somnade snabbt :)
Blir nog kudden för min del snart också.
 
 

Nu ska jag dricka te innan jag somnar.
kramar
inredning
Netti Starby

Vad mysigt och hos mig har det också kommit en hel del snö :-D Kramis

Ida

Åh, mysigt! Vill så gärna ha snö jag med!!

Lindsey

Åhh snö, hellre det än det tråkiga rusk vädret vi har i skåne. Snön gör det lite ljusare också och tända massa ljus vid denna årstiden e ju bara så mysigt

Svar: Ja nu övergick det till regn o blåst 😜Har du ny blogg ? Skulle vara kul att följa dig kramar
mammansprinsessor

ullie

ja vill inte ha snö blir inte så mycket ljusare o halt är det hua
vill ha sommar o 25 får emigrera ändå =)
va fint bord du har me alla saker ja jag tänder massvis ja oxå känns som det blir lite varmare.
skickar en varm kram då kraaaaaaaam hörs i morg

Biggeros

Pp så vis gillar jag Julen med alla ljus och pynt. I sin helhet när det gäller vinterkyla är jag inte så glad för att frysa. Ha en bra dag// kramiz

Svar: Nej så onödigt att frysa ❄️Kram
mammansprinsessor

Jennifer

Mysigt och fint :)

Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Så mysigt med snö men håller med om kylan!!

MADDISENJ.SE

Det är mysigt med snön och dessutom blir det ljusare vilket känns skönt. Tyvärr regnar det här nu och blåser typ storm så snön är snart ett minne blott :(

Svar: Ja den blev inte långvarig du regnar allt bort 😳
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Nej usch för kyla alltså!

Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

Kylan är inte rolig