Söndag och Fars dag

 
Tog med mig dessa sötnosar till Täby c 
Är på jakt efter vinterkläder till dem bägge.
Men hittade inget som passa får klicka hem från nätet i stället!
 
Lunchade på Donken 💕
 
Så spralliga och glada denna söndag 
 
Nu har äntligen min huvudvärk gett med sig 
Blev alldeles yr i centrum så otäckt när det blir så!
 
Firade ingen fars dag utan jag swischade istället pengar till Cancerfonden.
Min pappa lever inte längre och de minsta barnens pappa är ju bortrest!
så det är som det är 💕
 
Sedan dessa förbannade jädra läxor 😜
 
 
Nu ska jag snusa på mina tjejer som ligger tätt intill och snarkar 💕
 
Kram 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Hej gumman!
Du verkar inte må så bra just nu,få jag det till när jag läser din blogg. Vet du jag tror man inte får mer vänner om man flyttar någon annanstans utan man måste hitta dom inom samma område man själv är inom. Nu mennar jag tycker du om att fota läsa gå på gymet. Hitta dom på det sättet tror jag.
Jag saknar vänner och tycker det är jättetrist att vara så mycket själv som jag är. Glad att jag har min hund om dagerna som sälskapp.
Kram gumman.

Netti Starby

Vad tråkigt att du känner så och det låter inte alls bra. Många styrkekramar från mig! <3

Mirre Sweetwords

Kramar till dig, förstår också att farsdag inte är en dag du uppskattar helt. Hoppas att du hittar några kläder du tycker om på nätet då istället

Idag åkte vinteroverallen på för tösen, nu är fleccefodrade galonkläderna för kalla, så nu är det vinter eller så =D

Eva`s blogg

usch va trist att du inte mår bra, ja dagen i ära men ibland blir det inte som man önskar :( hoppas du mår bättre stor kram

Lindsay

Ni ser ut att ha haft en mysig dag. Hoppas du mår bättre i dag och så vill jag önska dig en fin dag!

Kram

EVELINA

Tur att din huvudvärk gett med sig, den förstör så mycket när den slår till :/

Ni verkar ha haft en bra dag i alla fall, härliga bilder på tjejerna som alltid! Hoppas du hittar vinterkläder på nätet i stället – och bra idé att skänka pengar till Cancerfonden!

Veronica

Fina bilder på dina sötnosar! Trist när man inte hittar det man behöver, tur det finns nät-shopping 😉 Ni verkar haft en mysig dag i alla fall! Fin tanke att ge till Cancerfonden! Kramisar!