En sen födelsedagsmiddag


Igår hade vi födelsedagsmiddag här hemma för Engla och Alexandra.
Min syster och bror kunde inte komma när vi firade tjejerna för två veckor sedan.
Så länge sedan jag träffade syster med familj.
 
 

Vi bjöd på chili corn carne till middag
Perfekt när vi var så många som 12 personer.
 
Jag bakade en tårta och bjöd på kanelbullar och köpekakakor till efterätt
Kan lätt känna ett stresspåslag när vi ska få middagsgäster.
Men Björn var snäll och hjälpte till med både städning och matlagning och köpte hem blommor:)
Är man två som sedan hjälps åt så går allt så betydligt mkt bättre.
 
 

Nästa födelsedagsbarn är Nova :) Hennes 8 årsdag  kommer firas i ett varmt Vietnam ;)
 
Nu har vi lämnat kalasmånaden september 
 
Välkomnar oktober månad och hoppas att den ska bjuda på fint höstväder.
 
Madeliene

Så himla mysigt!! :)

Svar: Har sovit ytterliggare en stund nu, så vi får se hur dagen blir! :)

Netti Starby

Vad mysigt att ni hade firande i efterskott! :-D Kramis

Alice Lindström

Vad mysigt!

Natalia Richardson

Så fint ni dukat,kram.

ullie

lika dan tröja som min felicia =)
ja men va mysigt med ett till kalas - vi åt det igår faktiskt o ja det är ju så bra när man e många o bjuda på

fin tisdag kramar

Jessica Högberg

Härligt när man är två. Fin dukning och fina bilder. När åker ni till Vietnam?? Skulle gärna åka dit

Svar: Ja man får hjälpas åt:)vi åker slutet av året ska bli superspännande verkligen då jag aldrig varit i Asien tidigare.
mammansprinsessor

Heléna

Så gott med chili con carne :D Jättefina bilder! Kramar <3

Jessica Högberg

Inte jag heller, men Vietnam är ett av de få ställen jag är sugen på

Svar: Roligt;) kram
mammansprinsessor

EVELINA

Ni har verkligen haft fullt upp med kalas hela september – och vad är väl roligare än kalas! :D Även om det säkert är skönt med lite lugnare tider nu också på den fronten.
Och ja, det är klart du ska kalla honom pojkvän! :D