Goddag herr kanin

Säg hej till våran kanin :)
Vet inte riktigt vad vi ska kalla honom för namn.
Han hette tidigare Baghera.
 
Köpte honom av en vän till min äldsta dotter.
 
Barnen är överlyckliga de har fått en ny polare.
Jag har fått mer att städa:)

Han ju toksöt och han håller oss sällskap i soffan och skuttar runt med glädjeskutt på golvet.
En riktigt trevlig social kanin.
 
 
 
Nu vet ni vad vi pysslar med:)
Netti Starby

Men åh vilken söt ninis! <3 Kramis

Mirre Sweetwords

Men oj vilken sötnos

Julia

Så söt!

Biggeros

Så nu har ni fått hem er fyrbenta vän. Vilken finis!!!
Då förstår jag att ni är fullt upptagna med stampeskutt/kram

Svar: Tackar🐰Ja nu har vi en fyrbent kompis .Tusen tack för ditt svar ang Spanien ska visa BJörn i kväll .vi ska googla som tusan nu .kram
mammansprinsessor

Jessica Högberg

Söt? Javisst! Hoppas han har en bur också;)

Svar: He he vi har försäkrar honom med två burar 🐰👍
mammansprinsessor

ullie

åhh söt
min kanin ja hade när ja va liten hette micke han va som en hund hoppade upp i sängne o sov lite låg o kikade utanför buren o gick in o kissa o bajsa när han skull ei buren eller för att äta sen ut igen hela dagarna så söt va han lille hunden eller ja menar kanien he he ja ett bra sällskap till de små

Jennifer

Så fin han är :D

Eva`s blogg

Va roligt o barn behöver nåt djur :) ang dina produkter har jag inte testat Emma S alls kanske nästa gång :) kram å fin kväll

Svar: Ja det tror jag med faktiskt de var ju tokrädda för alla alla slags djur för nåt år sedan !Man måste vänja dem med djur.
Ja men du kör väl på nivea och är nöjd så det är väl huvudsaken ,finns ju en djungel av krämer där ute ☺️Kram
mammansprinsessor

Evelina Wilson

Vilken sötnos! Och vad kul att han är social också! :) Jag och mina syskon hade en hel massa kaniner under åren som vi växte upp men ingen av dem var särskilt sällskaplig av sig 😅

elisabeth

hihi så det är denna sötnosen som flyttat hem till er ;) hade själv kanin när jag var yngre som jag bl a hade ute i sele :) men dem är skräpiga av sig och sprätter kutterspån o hö omkring sig,så förstår snabeldraken är framme ofta. :) hur är det när han skuttar omkring fritt??kan ni följa hans bajsspår då?tyckte det var en massa harpluttar efter min snuttan haha och bet i allt hon kom över till min pappas glädje (eller inte) ;) men det är mysigt med husdjur..kram

Svar: Nej nej inget bajs alls på golven han e rumsren so men hund:) han har en toalett i buren och han skräpar ovanligt lite gemfört med de andra kaniner vi haft:) ja man får passa sladdar o blommor:)men det är mysigt med husdjur, vi vill helst ha en hund. kram
mammansprinsessor