Godmorgon

 
God morgon lördag
 
Sovit gott?
Tycker det är vansinnigt jobbigt att kliva upp i veckorna när det är så mörka mornar.
Skulle behöva ljusterapi om mornarna :)
Hade jag bott på övervåningen hade jag aldrig behövt dra ner rullgardinen.
 
Idag ska Engla iväg på paintball kalas.
 
Alla tjejer i klassen e bjudna.
Engla var skeptisk till en början, hon hade sett you tube stjärnorna Jocke och Jonna spelat paintball och att det ska göra ont.Så hon blev så ledsen för det är en av hennes bästisar som har kalaset.
Hon vill så gärna gå och nu har hon bestämt sig för att göra det.
 
 
Min bok som ligger fint och dammar på nattduksbordet , jag vet inte när jag ska läsa ut den:) Det går inge vidare med denna läsning.
 

Dags att slurpa i sig kaffet och slå in present.
 
Ska även hämta våran nya familjemedlem idag :) så spännande.
 
Vad händer hos dig?
 
 
MADDISENJ.SE

Vad roligt med paintball-kalas. Otroligt fin bukett. Ha en underbar helg!

Svar: Ja det var väldigt uppskattat och inte så farligt som hon trodde 💕
mammansprinsessor

Netti Starby

Hoppas att hon får roligt på kalaset ändå! Kramis

Madeliene

så himla fin färg på rosorna! :) Älskar rosa!! :D

Jessica Högberg

Jätteont tror jag att det gör men jag hoppas hon får riktigt kul!!
Idag händer inte mycket, sitter i soffan med ett glas vin och tittar på V-75

Svar: Ja hon hade hur kul som helst 🎉
mammansprinsessor

elisabeth

nu blev jag nyfis..vad är det för en nykomling ni ska få till familjen?du får berätta sedan :)
hoppas engla får det riktigt skoj på kalaset!!
trevlig lördag på dig <3

Svar: Hehe en supersöt och social kanin 🐰💕kram
mammansprinsessor

JUNITJEJ

Vilka fina rosor!

Svar: Tack snälla!
mammansprinsessor

Mirre Sweetwords

Så fina rosor