Hej Fredag


Dag 2 av läkningen av brynen.
Ser väldigt målat ut i dag men dock bättre än i går:)
Jag hoppas inte all färg försvinner ni bara.
 
Som du ser så är dem lite mer breda nu men det kommer de inte vara när läkprocessen är klar.
Känns så väldigt ovant att se mig i spegeln:)
 
Varför gjorde jag microblading ?
För att jag kan verkligen inte måla mina superljusa bryn så det blir snyggt längre de sitter ojämt och nu har jag ändå en mall att gå efter om jag själv skulle föredra att fylla i dem tex  till lite festligare tillfällen.
Men som ni ser så behövs det inte nu.)
 
 Superskönt att vakna med målade bryn:)
Så där nu fick ni en dos med bilder på mig denna fredag och håret det ser för hemskt ut idag jag vet. Men det var brynen som skulle ha fokus:)
Hej Fredag
 
Fick ett sms i morse från Björn att han blivit evakuerad från hotellet de bor på , han vaknade med brandbilar och sirener , det brann på hotellet, trevligt uppvakande.
Som tur var så kom ingen till skada och nu har de fått byta hotell.
Han har även besökt döda havet och kalgomuren i jersualem ,alltså så häftigt.
 
Själv blir det en lugn fredag med barnen vi ska baka pizza och se på Idol men först ska vi i väg till dansskolan Nova har sin fredagsdans med funky kids.
Städat hela huset har jag gjort men det kommer behövas en repris under morgondagen igen den går liksom på repeat den där snabeldraken.
 
Önskar dig en skön fredag
 
Netti Starby

Dina ögonbryn blev jättefina och ha en mysig kväll! :-D Kramis

EM

Vad fina dina bryn blev!

EVELINA

Ögonbrynen ser jättesnygga ut! Men förstår att det känns lite ovant samtidigt, jag brukar färga mina bryn, just för att jag tycker det är så svårt att måla dem, haha. Så jag förstår varför du fixade brynen! :)

Tur att ingen blev skadad i branden på hotellet, låter som att han har en bra resa annars :D

Och jättesnygg ny design på bloggen också förresten!

ullie

tycker inte att de blev för mörka tom nu gillar aj dem du är ursnygg <3 alltid visserligen men . ja du passar i så mörka oxå . tur ingen blev skada på hotellet lite otäckt man blir orolig när de är i väg så där
ha en fin morgon dag fina du kramar

Hanna Karlsson

Vad snygga de blev! Jag tycker inte att de är för mörka.

Eva`s blogg

jätte fina man får kanske se helt klart när dom är läkta :) men ser ju fint ut nu :) usch va hemskt med din sambo :( hoppas du får en mysig lördag snäckan kram <3

snie.blogg.se

Brynen blev jättebra! Har oxå ljusa bryn, skulle behövt färga dom iaf. :) Vad trevligt med resa, men mindre kul med uppvaknandet! Trevlig lördag nu :)

Johanna Utterberg

Brynen är såå snygga och ser ju jättebra ut! :) Vad läskigt för honom att vakna upp till brandbilar, huh! Ha en fin kväll! :) Kram